کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آغاز به کار دانشگاه آزاد علوم پزشکی تهران تا ۱۰ روز آینده

21 تير 1396 ساعت 8:48

سرپرست دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی علوم پزشکی تهران ظرف مدت ۱۰ روز آینده رسما شروع به کار خواهد کرد.


به گزارش ایلنا، نشست بررسی راهکارهای تجهیز، بهره‌برداری و فعال‌کردن بیمارستان فرهیختگان و سایر بیمارستان‌های دانشگاه‌آزاد به ریاست علی‌محمد نوریان سرپرست دانشگاه آزاد و کولیوند رئیس اورژانس کشور، کاظمی رئیس بیمارستان خاتم الانبیا و جمعی از مسئولان حوزه علوم پزشکی برگزار شد.
علی محمد نوریان سرپرست دانشگاه آزاد با بیان اینکه احداث بیمارستان فرهیختگان یکی از کارهای ارزشمندی است که توسط دانشگاه آزاد انجام شد و به عنوان یکی از دستاوردهای بزرگترین دانشگاه حضوری جهان به شمار می رود، گفت: امیدوارم با همکاری مسئولان مربوطه، این بیمارستان بزودی مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت حوزه پزشکی در دانشگاه آزاد افزود: در یک ساختار بزرگ مثل بخش پزشکی، نگاه ما باید کشوری بوده و اولویت ها در ساختار مشخص باشد.
سرپرست دانشگاه آزاد با اشاره به تدوین استراتژی‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت برای ارتقای کیفی این حوزه، اظهار داشت: در تدوین استراتژی‌های بلندمدت باید سعی کنیم ساختار پایداری برای حوزه پزشکی طراحی کنیم که نتایج بررسی‌های کارشناسانه و تیم مدیریتی جدید دانشگاه به این امر منتج شد که واحدهای مجری رشته‌های پزشکی در تهران اعم از علوم دارویی، دندانپزشکی و پزشکی که دارای پتانسیل بالایی هستند، از این پس تحت عنوان «دانشگاه آزاد اسلامی علوم پزشکی تهران» به فعالیت خود ادامه دهند.

نوریان با بیان اینکه دانشگاه آزاد علوم پزشکی تهران ظرف مدت ۱۰ روز آینده رسما شروع به کار خواهد کرد، افزود: هر استان دیگری که حائز استانداردهای وزارت بهداشت باشد می‌تواند در حوزه پزشکی چنین دانشگاهی تاسیس کند و با تشکیل کارگروه‌هایی متشکل از افراد کارشناس و متخصص در همان استان مسائل مربوط به واحد و بیمارستان خود را بررسی کند.

سیستم‌ها، روش‌ها و فرآیندها نباید مانع از انجام کارهای بزرگ و کند شدن امور در دانشگاه آزاد اسلامی شود.
همچنین در این نشست، موضوع اجرای واگذاری ساختمان متعلق به سازمان مرکزی واقع در نیستان نهم به واحد دندانپزشکی که پیش از این صورت جلسه آن تنظیم شده بود، مورد پیگیری قرار گرفت.


کد مطلب: 41350

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/41350/آغاز-کار-دانشگاه-آزاد-علوم-پزشکی-تهران-۱۰-روز-آینده

میگنا
  https://www.migna.ir