کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در کنگره بین المللی راینولوژی؛

درمان های نوین اختلالات خواب بررسی می شود

9 مرداد 1396 ساعت 16:54

رئیس ششمین کنگره بین المللی راینولوژی و جراحی پلاستیک صورت، گفت: راه های درمانی نوین اختلالات خواب در کنگره امسال بررسی می شود.


به گزارش مهر، دکتر ابوالحسن قیصری با اشاره به برگزاری ششمین کنگره بین المللی راینولوژی و جراحی پلاستیک صورت اظهارداشت: محورهای اصلی این کنگره شامل جراحی آندوسکوپی سینوس و قاعده جمجمه، جراحی پلاستیک صورت و بینی، جراحی نقایص مادرزادی سر و صورت و اختلالات خواب است.

وی افزود: این کنگره به صورت دو سالانه همواره با حضور پزشکان سرشناس، جراحان و اساتید دانشگاه های معتبر دنیا همچنین با حضور گسترده متخصصین داخل کشور اعم از متخصصین رشته های گوش و حلق وبینی، جراحان پلاستیک، متخصصین پوست، جراحان فک و صورت و سایر رشته های مرتبط برگزار می شود. وی ادامه داد: در سال های اخیر مهمانان زیادی از کشورهای همسایه برای ارتقا سطح آموزشی خود در این کنگره شرکت کرده اند و برگزاری کنگره نتایج مفیدی برای انان به همراه داشته است.

قیصری اضافه کرد: مباحث ششمین کنگره راینولوژی و جراحی پلاستیک صورت طی سه روز در قالب سخنرانی، کارگاه های آموزشی و میزگرد برگزار می شود و آخرین دستاوردهای علمی دنیا، تجارب و پیشرفت حوزه های مختلف در چهار سالن توسط مهمانان خارجی و متخصصین داخلی به اشتراک گذاشته می شود.

وی ادامه داد: این امر فرصت مناسبی را برای همکاران کشور ما به وجود می آورد تا ضمن آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی دنیا از نظر علمی و تکتیکی به غنای کاری خود اضافه و در عین حال تجربه و مهارت های خود را ارائه تا در حضور اساتید بین المللی به نقد و بحث گذاشته شود.

قیصری گفت: من از همه پزشکان و متخصصین علاقمند و فعال در حوضه های مربوطه دعوت می کنم با شرکت گسترده در این همایش و ارسال مقاله وموضوع سخنرانی ما را در برگزاری ششمین کنگره رینولوژی و جراحی پلاستیک صورت یاری کنند.
ششمین کنگره علمی بین المللی راینولوژی و جراحی پلاستیک صورت انجمن علمی رینولوژی ایران، یکم تا سوم آذر ۹۶ در مرکز همایش های رازی برگزار می شود.


کد مطلب: 41501

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/41501/درمان-های-نوین-اختلالات-خواب-بررسی-می-شود

میگنا
  https://www.migna.ir