پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ / ۱۶:۵۴
کد مطلب: 41501
۱
در کنگره بین المللی راینولوژی؛

درمان های نوین اختلالات خواب بررسی می شود

به گزارش مهر، دکتر ابوالحسن قیصری با اشاره به برگزاری ششمین کنگره بین المللی راینولوژی و جراحی پلاستیک صورت اظهارداشت: محورهای اصلی این کنگره شامل جراحی آندوسکوپی سینوس و قاعده جمجمه، جراحی پلاستیک صورت و بینی، جراحی نقایص مادرزادی سر و صورت و اختلالات خواب است.

وی افزود: این کنگره به صورت دو سالانه همواره با حضور پزشکان سرشناس، جراحان و اساتید دانشگاه های معتبر دنیا همچنین با حضور گسترده متخصصین داخل کشور اعم از متخصصین رشته های گوش و حلق وبینی، جراحان پلاستیک، متخصصین پوست، جراحان فک و صورت و سایر رشته های مرتبط برگزار می شود. وی ادامه داد: در سال های اخیر مهمانان زیادی از کشورهای همسایه برای ارتقا سطح آموزشی خود در این کنگره شرکت کرده اند و برگزاری کنگره نتایج مفیدی برای انان به همراه داشته است.

قیصری اضافه کرد: مباحث ششمین کنگره راینولوژی و جراحی پلاستیک صورت طی سه روز در قالب سخنرانی، کارگاه های آموزشی و میزگرد برگزار می شود و آخرین دستاوردهای علمی دنیا، تجارب و پیشرفت حوزه های مختلف در چهار سالن توسط مهمانان خارجی و متخصصین داخلی به اشتراک گذاشته می شود.

وی ادامه داد: این امر فرصت مناسبی را برای همکاران کشور ما به وجود می آورد تا ضمن آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی دنیا از نظر علمی و تکتیکی به غنای کاری خود اضافه و در عین حال تجربه و مهارت های خود را ارائه تا در حضور اساتید بین المللی به نقد و بحث گذاشته شود.

قیصری گفت: من از همه پزشکان و متخصصین علاقمند و فعال در حوضه های مربوطه دعوت می کنم با شرکت گسترده در این همایش و ارسال مقاله وموضوع سخنرانی ما را در برگزاری ششمین کنگره رینولوژی و جراحی پلاستیک صورت یاری کنند.
ششمین کنگره علمی بین المللی راینولوژی و جراحی پلاستیک صورت انجمن علمی رینولوژی ایران، یکم تا سوم آذر ۹۶ در مرکز همایش های رازی برگزار می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
با ترس هات روبرو شو! آدم ها رو ببخش! یک راه حل جدید بساز! هدف هات رو مشخص کن! آدم هایی که ازت متنفر هستند رو فراموش کن! ذهنت رو آزاد کن!