کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نفر اول کنکور ریاضی: به کلاس کنکور نرفتم

15 مرداد 1396 ساعت 16:51

نفر اول کنکور ریاضی و تجربی از برنامه ریزی خود برای موفقیت در کنکور توضیحاتی را ارائه دادند.


به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ امروز نتایج کنکور سال 1396 اعلام شد و پیش از اعلام نتایج تمامی داوطلبان نفرات برگزیده امسال معرفی شدند نفر‌اتی که باز هم سهم شهرستانی‌ها چندان کم‌رنگ نبود تا توانستند در این ماراتن بزرگ علمی درخشش خوبی داشته باشند.
با نفرات برتر گروه آزمایشی کنکور سراسری 96 به گفت‌وگو پرداختیم و از چگونگی برنامه‌ریزی برای دوره کنکور و همچنین برنامه‌هایشان در آینده جویا شدیم.

صابر دین‌پژوه‌ رتبه اول علوم ریاضی و فنی کنکور سال 96 که از شهر تبریز حائز این رتبه شده بود در مورد موفقیت خود اظهار کرد: پیش از اعلام نتایج و با احتساب درصد‌های کنکور حدس می‌زدم که یکی از رتبه‌های برتر و تک رقمی کنکور را کسب کنم زیرا در کنکورهای‌ آزمایشی در طول سال تحصیلی همواره‌ رتبه‌های تک رقمی و برتر را کسب می‌کردم.

وی در مورد مدرسه محل تحصیلش‌ گفت: از اول راهنمایی در مدرسه تیزهوشا‌ن تحصیل می‌کردم در همان دوره نوجوانی علاقه بسیاری به مباحث علمی داشتم و برای آمادگی کنکور نیز به هیچ کلاس کنکوری نرفتم و صرفاً به کلاس‌های مدرسه می‌رفتم و از کتاب‌های کمک آموزشی برای تفهیم مطالب بهره گرفتم.

دین‌پژوه درباره رشته انتخابی خود در دانشگاه گفت: قصد دارم مهندسی کامپیوتر گرایش نرم‌افزار دانشگاه صنعتی شریف را برای تحصیل انتخاب کنم و فعلاً هم هیچ برنامه‌ای برای مهاجرت ندارم و قصد دارم دوره کارشناسی را به پایان رسانده و بعد از آن برای آینده خود برنامه‌ریزی کنم.

رتبه برتر کنکور ریاضی سال 96 به داوطلبان آینده کنکور توصیه کرد: هرگز خود را درگیر کلاس‌های کنکوری نکنند و با اکتفا به کلاس‌های مدرسه و کتاب‌های کمک‌آموزشی خود را برای این آزمون علمی آماده کنند.


کد مطلب: 41549

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/41549/نفر-اول-کنکور-ریاضی-کلاس-نرفتم

میگنا
  https://www.migna.ir