شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - 16 Dec 2017
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ / ۰۸:۱۹ -
7 Aug 2017
کد مطلب: 41554
۱

یوگا درمانی برای افسردگی

یوگا درمانی برای افسردگی
میگنا: به‌ گزارش ‌سایت MNT، گزارش‌ها نشان داده است که حدود ۱۶ میلیون بزرگسال در آمریکا در ۱۲ ماه گذشته نشانه های افسردگی را تجربه کرده‌اند. افسردگی یکی از شایعه‌ترین مشکلات روانی است. داروهای ضد افسردگی معمول‌ترین درمان‌ برای این بیماری هستند. با این حال حدود ۱۰ تا ۳۰ درصد بیماران با مصرف داروهای ضد افسردگی پیشرفتی ندارند.

بررسی‌های اخیر نشان داده است که یوگا تاثیر زیادی در کاهش نشانه های افسردگی دارد. آزمایش‌هایی که بر روی تعدادی فرد بزرگسال انجام شده است که نشان می‌دهد که ۵۸ درصد این افراد با انجام یوگا شرایط بهتری را پیدا می‌کنند.

یوگا به دلیل تمرکز بر تنفس و افزایش آرامش  در درمان افسردگی تاثیرگذار است.

همچنین این ورزش باعث کاهش استرس و اضطراب در بیماران افسرده می‌شود.

در این مطالعات افراد مورد بررسی حداقل دو و نیم ساعت در طول هفته‌ یوگا انجام می دادند و این کار را برای ۹ هفته‌ ادامه دادند تا شاهد تاثیر این ورزش باشند.

بررسی‌ها نشان داد که تاثیر انجام دادن یوگا تا چهار ماه بعد در افراد بیمار مشاهده می‌شود.

ايسنا

 

نام شما

آدرس ايميل شما

چطور شکست عشقی خود را فراموش کنیم؟!
ریشه های حسادت چیست ؟ درمان حس حسادت
۵ ویژگی زنان که برای مردان جذاب است!
روانشناسی تمسخر و شوخی!
لبخند بزنید و بگذارید همه بدانند که امروز بسیار قوی تر از دیروزتان هستید!