کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

۳ رئیس دانشگاه معاون وزیر بهداشت شدند

1 شهريور 1396 ساعت 22:25

وزیر بهداشت در چهار حکم، سه رئیس دانشگاه را به معاونت های وزارت بهداشت و یک معاون وزیر را به عنوان سرپرست یکی از دانشگاه های علوم پزشکی پایتخت منصوب کرد.


به گزارش مهر دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت روز گذشته چهار حکم انتصاب صادر کرد که بر این اساس روسای دانشگاه های علوم پزشکی بوشهر، اصفهان و کرمان به عنوان معاونت های بهداشت، غذا و دارو و هماهنگی منصوب شدند.

همچنین وزیر بهداشت با تقدیر از خدمات دکتر علی اصغر پیوندی رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، معاون درمان وزارت بهداشت را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی منصوب کرده است.

انتصاب رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در سمت رئیس سازمان غذا و دارو

بر اساس این تغییرات، دکتر غلامرضا اصغری رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به عنوان رئیس سازمان غذا و دارو و معاون وزیر بهداشت منصوب شد.

پیش از این دکتر رسول دیناروند ریاست سازمان غذا و دارو را برعهده داشت که وزیر بهداشت در حکمی وی را به سمت مشاور خود منصوب کرد.

وزیر بهداشت با صدور پیامی از خدمات دکتر اصغری در مدت مسئولیت ریاست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، تقدیر کرد.

هم اکنون دکتر طاهره چنگیز به عنوان اولین سرپرست زن به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان منصوب شده است.

انتصاب رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در سمت معاون بهداشتی

با حکم وزیر بهداشت؛ دکتر علیرضا رئیسی به عنوان معاون بهداشتی وزیر منصوب شد. دکتر علیرضا رئیسی دانشیار دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر و رئیس این دانشگاه بود.

همچنین دکتر هاشمی در حکم دیگری دکتر رئیسی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی بوشهر منصوب کرده است.

پیش از این دکتر علی اکبر سیاری مسئولیت معاونت بهداشتی را بر عهده داشت که دکتر هاشمی این استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را در حکمی جدید به عنوان مشاور وزیر منصوب کرده است.

انتصاب رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در سمت معاون هماهنگی

همچنین دکتر سید حسن هاشمی در حکمی، دکتر علی اکبر حق دوست رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان را به عنوان معاون برنامه ریزی راهبردی و هماهنگی وزارت بهداشت منصوب کرد.

دکتر علی اکبر حق دوست استاد دانشگاه علوم پزشکی کرمان است و به منظور تدوین سیاستگزاری و برنامه ریزی، هماهنگی، تدوین شاخص ها و اجرای نظام کارآمد ارزیابی، تدوین و پایش برنامه های عملیاتی در وزارت، دانشگاه ها و سازمان های تابعه به این سمت برگزیده شد.

همچنین وزیر بهداشت، در حکم دیگری دکتر حق دوست را با حفظ سمت به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کرمان منصوب کرده است.

هم اکنون طاهر موهبتی مسئولیت معاونت معاون برنامه ریزی، هماهنگی، حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت را برعهده دارد که به نظر می رسد حوزه برنامه ریزی راهبردی و هماهنگی از این بخش جدا شده است.

انتصاب معاون درمان وزارت بهداشت در سمت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی

اما یکی از مهمترین تغییرات حوزه دانشگاه های علوم پزشکی، حکم وزیر بهداشت برای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بود.

با حکم وزیر بهداشت، دکتر محمد حاجی آقاجانی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی منصوب شد. دکتر محمد حاجی آقاجانی دانشیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است و در حال حاضر معاون درمان وزارت بهداشت نیز است.

پیش از این دکتر علی اصغر پیوندی ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی را بر عهده داشت که دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت با صدور پیامی از خدمات رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تقدیر کرد.


کد مطلب: 41715

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/41715/۳-رئیس-دانشگاه-معاون-وزیر-بهداشت-شدند

میگنا
  https://www.migna.ir