کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خواستگار اسيدپاش به حبس محكوم شد

اقدام هولناک دوست تلگرامی با دختر دانشجوی دکتری روانشناسی در تهران

24 شهريور 1396 ساعت 14:32

مرد جواني كه عاشق دانشجوي دكتري روانشناسي شده‌بود، وقتي با جواب منفي دختر جوان روبه‌رو شد، اقدام به اسيدپاشي كرد. متهم در حالي كه در بازجويي‌ها منكر اسيدپاشي شده بود، با رأي دادگاه به حبس محكوم شد.


روزنامه جوان: رسيدگي به اين پرونده از اوايل آبان ماه سال گذشته با شكايت دختر جواني از مردي به اتهام اسيدپاشي در دستور كار كارآگاهان پليس آگاهي تهران قرار گرفت. شاكي در توضيح ماجرا گفت: من دانشجوي دكتري روانشناسي هستم. مدتي قبل در گروه تلگرامي با مرد جواني آشنا شدم. او به من ابراز علاقه كرد و گفت مدير يك شركت است. مدتي ما با هم ارتباط پيامكي داشتيم تا اينكه او از من خواستگاري كرد. وقتي درباره او تحقيق كردم، متوجه شدم او مرد زندگي نيست و بيكار است. به همين دليل ارتباطم را با او قطع كردم، اما مرد جوان هر روز به من پيامك مي‌داد و مدعي بود قصد دارد با من ازدواج كند. او اصرار داشت به خواستگاري من بيايد كه به او توضيح دادم من دانشجوي دكتري هستم و اصلاً علاقه‌اي به ازدواج با او ندارم، اما حرف‌هاي من فايده‌اي نداشت تا جايي كه او مرا تهديد به اسيدپاشي كرد.

وي ادامه داد: تهديد‌هاي خواستگار سمج ادامه داشت و من به آن اعتنايي نداشتم تا اينكه يك روز او به كوچه ما آمد و وقتي از خانه بيرون آمدم، قصد داشت به صورتم مايع داخل بطري را بپاشد كه با ديدن همسايه از ترس فرار كرد. او حتي يك بار هم روي خودروام مايع اسيدي پاشيد.

پس از اين از ترس با آژانس به محل كارم و دانشگاه مي‌رفتم تا اينكه چند روز قبل وقتي در نزديكي محل كارم از آژانس پياده شدم، او به من نزديك شد و مايع اسيدي داخل بطري را به طرفم پاشيد كه لباس هايم پودر شد و قسمتي از دستم به شدت آسيب ديد. بعد از آن با كمك عابران به بيمارستان منتقل شدم و الان كه مرخص شدم به اداره پليس آمدم و شكايت كردم.

با طرح اين شكايت، پرونده به دستور قاضي سهرابي، بازپرس شعبه نهم دادسراي امور جنايي تهران براي رسيدگي و شناسايي متهم در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.

مأموران چند روز بعد از حادثه متهم را دستگير كردند. وي در بازجويي‌ها گفت: من علاقه زيادي به شاكي دارم و وقتي او به خواستگاري‌ام جواب منفي داد براي ترساندنش تهديد به اسيدپاشي كردم. آن روز من فقط مقداري مايع وايتكس به طرف او پاشيدم و قصد اسيدپاشي نداشتم!
متهم پس از تحقيقات تكميلي در يكي از شعبه‌هاي دادگاه كيفري 2 شهر تهران محاكمه و به حبس محكوم شد.


کد مطلب: 41945

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/41945/اقدام-هولناک-دوست-تلگرامی-دختر-دانشجوی-دکتری-روانشناسی-تهران

میگنا
  https://www.migna.ir