کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طرح استخدام و جایگزینی فرزندان فرهنگیان بازنشسته کشور

28 شهريور 1396 ساعت 17:21

معاون آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: موضوع جایگزینی یکی از فرزندان فرهنگیان بازنشسته در آموزش و پرورش در حال پیگیری است.


به گزارش خبرنگار مهر، قاسمعلی خدابنده جمعه شب در مراسم روز تکریم بازنشستگان فرهنگی اداره آموزش و پرورش شهرستان گناباد اظهار کرد: از اقدامات خوب دولت پیگیری افزایش حقوق بازنشستگان و همتراز کردن حدود هشتاد درصدی حقوق بازنشستگان با شاغلین است .

وی افزود: برای رفاه حال همکاران محترم فرهنگی خراسان رضوی برنامه هایی جهت حمایت از مریضان صعب العلاج در دست اقدام می باشد و فضایی برای اسکان رایگان آنها درمشهد نظر گرفته شده است. وی با اشاره به انعقاد قرارداد با موسسات مالی جهت حمایت مالی از فرهنگیان گفت: تجهیز و تکمیل درمانگاه های فرهنگیان در شهرستان های خراسان رضوی در دستور کار است و مجهز ترین مرکز دندانپزشکی شرق کشور در مشهد به بهره برداری رسید که با ارائه خدمات کسر از حقوق همه همکاران انجام می شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: طرح این موضوع که یکی از فرزندان فرهنگیان مشغول به کار در مجموعه آموزش و پرورش شوند به دولت ارسال شده و در کمیسیون های تخصصی مجلس در حال پیگیری است در صورت تصویب آن قابلیت اجرایی خواهد گرفت.

وی افزود: توسعه مراکز رفاهی فرهنگیان در سطح استان یکی دیگر از اقدامات در حال پیگیری در راستای استفاده خانواده آن ها از این مراکز می باشد.


کد مطلب: 41987

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/41987/طرح-استخدام-جایگزینی-فرزندان-فرهنگیان-بازنشسته-کشور

میگنا
  https://www.migna.ir