کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دبیر کارگروه ملی کنترل و کاهش طلاق خبر داد

ارائه خدمات مشاوره‌ای در هنگام طلاق به زوجین میسر شد

4 آبان 1396 ساعت 11:17

دبیر کارگروه ملی کنترل و کاهش طلاق گفت: بر اساس توافقات انجام‌گرفته در طرح ملی کنترل و کاهش طلاق، به‌محض ارائه درخواست طلاق، زوجین برای دریافت خدمات مشاوره به مراکز مشاوره فرستاده می‌شوند.


به گزارش میگنا ناهید رام پناهی دبیر کارگروه ملی کنترل و کاهش طلاق در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفت: مداخله مشاوران در هنگام ازدواج و طلاق به دلیل در دسترس بودن زوجین امکان‌پذیرتر است.

وی با بیان اینکه ما در مقاطع نوجوانی و جوانی نیازمند آموزش درزمینهٔ ازدواج هستیم اظهار داشت: در برخی از مقاطع همانند طلاق،‌ مداخلات مشاوره‌ای واجب‌تر است.

دبیر کارگروه ملی کنترل و کاهش طلاق بابیان اینکه مشاوره در هنگام طلاق در حال حاضر در بسیاری از استان‌ها اجرا می‌شود اعلام کرد: این طرح هنوز در تهران اجرایی نشده است.

وی افزود: بر اساس طرح ملی کنترل و کاهش طلاق به‌محض ارائه درخواست طلاق در دادگاه‌های خانواده، زوجین ابتدا برای دریافت مشاوره به مراکز مشاوره در کنار دادگاه‌های خانواده فرستاده می‌شوند.

رام پناهی خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم جریان ارائه مشاوره را حتی پیش از اینکه ثبت الکترونیک شده و قبح طلاق ریخته شوند ارائه دهیم.


کد مطلب: 42258

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/42258/ارائه-خدمات-مشاوره-ای-هنگام-طلاق-زوجین-میسر

میگنا
  https://www.migna.ir