پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار :
پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ / ۰۷:۳۴
کد مطلب: 42308
۱
نایب رئیس اتحادیه‌ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی:

وزیر علوم پردیس‌های پولی دانشگاه‌های دولتی را تعطیل کند

وزیر علوم پردیس‌های پولی دانشگاه‌های دولتی را تعطیل کند
به گزارش میگنا دکتر محمد طیرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، تصریح کرد: دکتر منصور غلامی،وزیر علوم در گذشته پردیس بین‌الملل دانشگاه بوعلی همدان را منحل کردند که انجام این اقدام برای سایر دانشگاه‌ها یکی از خواسته‌های اصلی ما محسوب می‌شود. در پردیس بین‌الملل فردی که توانایی مالی بالایی دارد، می‌تواند با صرف هزینه از دانشگاه‌های دولتی دکتری بگیرد که این موضوع برای دانشگاه‌های دولتی، یک افت محسوب می‌شود؛ چراکه تنها افراد پولدار می‌توانند از آن‌ها مدرک بگیرند؛ لذا دانشگاه‌های دولتی باید رسالت خود را حفظ کرده و دانشجویان روزانه تربیت کنند و به راه اندازی نوبت دوم و پردیس نپردازند؛ امیدواریم دکتر غلامی بتواند ورود بخش دولتی به بخش خصوصی آموزش عالی را متوقف کند و به دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی بهای ویژه‌ای دهد.

وی،دکتر غلامی، وزیرعلوم را فردی فرهیخته و گزینه بسیار شایسته ای برای تصدی وزارت علوم دانست و اظهار کرد: ایشان مدت‌ها ریاست دانشگاه بوعلی همدان را بر عهده داشتند و از اطلاعات بالایی در بخش غیردولتی برخوردارند و حتی در یکی از دانشگاه‌های غیردولتی از اعضاء هیأت مؤسس و هیأت امنا هستند.

طیرانی افزود: امیدواریم دکتر غلامی حمایت ویژه‌ای از بخش غیر دولتی داشته باشد؛ چرا که به فرموده مقام معظم رهبری بزرگترین بخش آموزشی و بهترین نمونه‌های اصل ۴۴ قانون اساسی، مؤسسات آموزش عالی هستند که با سرمایه اساتید دانشگاه تاسیس شده‌اند و امیدواریم با رأی آوردن دکتر غلامی به این بخش توجه ویژه‌ای شود تا بخش خصوصی بتواند از ظرفیت‌هایی که دارد برای کمک به جامعه استفاده کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
کسانی که شما را دوست دارند حتی اگر هزار دلیل برای رفتن وجود داشته باشد هرگز رهایتان نخواهند کرد، آنها یک دلیل برای ماندن خواهند یافت.