کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اطلاعیه انجمن روانشناسی ایران در خصوص حادثه تلخ زمین لرزه

ابراز همدردي و اعلام آمادگي انجمن روان شناسي ايران با آسيب ديدگان زلزله غرب كشور

22 آبان 1396 ساعت 12:05

انجمن روانشناسی ایران در پيامي این حادثه بسیار تلخ را خدمت تک تک هموطنان و به ویژه خانواده های ارجمند آسیب دیدگان تسلیت گفت.


به گزارش ميگنا در طي وقوع زلزله سهمگين در بخش هاي غربي كشور انجمن روانشناسي ايران ضمن همدردي با خانواده ها و بازماندگان حادثه، اطلاعيه اي صادر كرد:
زمین لرزه اخیر در مناطق مرزی ایران و عراق و جان باختن و آسیب دیدن هموطنان عزیزمان در برخی از شهرهای کشور عزیزمان، همه را متاثر کرده است.

انجمن روانشناسی ایران، این حادثه بسیار تلخ را خدمت تک تک هموطنان و به ویژه خانواده های ارجمند آسیب دیدگان تسلیت می گوید. اگرچه هیچ امری، از تلخی چنین رویدادهایی نمی کاهد با این وجود عزم هموطنان و به ویژه روانشناسان ارجمند در ارایه خدمات به آسیب دیدگان ستودنی و مایه دلگرمی است.

روانشناسان ارجمندی که با انجمن تماس گرفته و برای ارایه کمک های اولیه روانشناختی به حادثه دیدگان اعلام آمادگی کرده اند در جریان باشند که انجمن با دستگاه های ذیربط از جمله مسئولین دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت در تعامل می باشد و چنانچه ضرورتی برای بسیج روانشناسان البته آموزش دیده وجود داشته باشد، انجمن در این خصوص یاریگر دستگاه های ذیربط خواهد شد.

در حال حاضر، از اعضای محترم حرفه روانشناسی درخواست می شود که در فضاهای مجازی ایفای نقش کرده و مسیر اطلاع رسانی ها و اخبار را به جای انتشار اخبار منفی و ناامید کننده، به سمت اخبار مثبت البته واقعی نظیر حضور نیروهای امدادی، مشارکت مردم و متخصصان و دادن روحیه و امید به حادثه دیدگان هدایت نمایند.


کد مطلب: 42406

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/42406/ابراز-همدردي-اعلام-آمادگي-انجمن-روان-شناسي-ايران-آسيب-ديدگان-زلزله-غرب-كشور

میگنا
  https://www.migna.ir