کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس دانشگاه آزاد:

به دنبال حذف کنکور هستیم

15 آذر 1396 ساعت 8:54

فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: کمیته‌ای برای تهیه برنامه عملیاتی و اجرایی حذف کنکور در شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شده است.


میگنا: دکتر فرهاد رهبر شامگاه سه شنبه در آستانه روز دانشجو افزود: یک واسطه ای بین نظام آموزش و پرورش و آموزش عالی وجود دارد که این واسطه هشت هزار میلیارد تومان گردش مالی دارد. کلاس‌های کنکور، آمادگی آزمون و غیره شامل این درآمد میلیاردی می‌شود که نمی‌گذارد ، کنکور حذف شود.

در این مراسم که در دانشکده فنی مهندسی دانشگاه آزاد واحد تهران غرب در جمع خبرنگاران برگزار شد رهبر درباره بحث‌ها و اقدامات اخیر در شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره حذف کنکور گفت: حذف کنکور پیشنهاد بنده بود که مسکوت مانده است.

وی افزود: دکتر روحانی رئیس جمهوری اخیرا دستور تشکیل کمیته‌ای در شورای عالی انقلاب فرهنگی را با حضور وزیر علوم ، وزیر بهداشت، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و چند نفر دیگر در این کمیته صادر کردند تا برنامه عملیاتی و اجرایی حذف کنکور تهیه شود.

رئیس دانشگاه آزاد درباره اینکه بحث انحلال سازمان سنجش هم مطرح است یا خیر، گفت: صحبت از انحلال سازمان سنجش نیست احتمال تغییر رفتار وجود دارد و به جای اینکه یک روز در سال کنکور داشته باشیم ، چندبار در سال این اتفاق رخ دهد و بالاترین رتبه‌ها را برای پذیرش دانشجو در دانشگاه در نظر گیریم.


کد مطلب: 42634

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/42634/دنبال-حذف-کنکور-هستیم

میگنا
  https://www.migna.ir