جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ / ۰۹:۴۷
کد مطلب: 42659
۰

انتصاب سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای

انتصاب سرپرست دانشگاه فنی و حرفه‌ای
میگنا: منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، روز ‌شنبه در حکمی ابراهیم صالحی عمران را به عنوان "سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای" منصوب کرد.متن کامل حکم انتصاب دکتر صالحی عمران به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر ابراهیم صالحی عمران
سلام علیکم؛
نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی در امر آموزش عالی و به موجب این حکم به عنوان سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای منصوب می شوید. انتظار دارد که بر اساس اهداف، سیاست های دولت تدبیر و امید و برنامه های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی با بهره مندی از تجربیات مفید استادان، محققان و کارشناسان محترم و جلب مشارکت دانشگاهیان و دانشجویان عزیز و همفکری با سایر مسئولان جهت اعتلای نظام آموزش عالی کشور و به ویژه آموزش های مهارتی و نقش آفرینی آن در اقتصاد دانش بنیان و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، به روز رسانی و بازنگری دوره های آموزشی با توجه به نیاز بازار؛ توجه به آمایش سرزمین و آمایش آموزش های مهارتی و فنی و حرفه ای، ارزیابی درونی و برونی و اعتبار سنجی و رتبه بندی مراکز، تبدیل چند مرکز به مراکز آموزش عالی بین المللی، توسعه همکاری با سایر سازمان های دست اندرکار آموزش مهارتی در راستای هماهنگ سازی آموزش مهارتی در سطح کل کشور گام های موثری بردارید.
امید است با استعانت از خداوند متعال و اتخاذ رویکرد توام با عقلانیت و اعتدال به عنوان سیاست های محوری دولت تدبیر و امید و با صرفه جویی در هزینه ها، پرهیز از تجمل گرایی، تقویت نظم و انضباط و قانونمندی و ارتقای علمی – فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه در انجام وظایف محوله موفق باشید.
گفتنی است؛ ابراهیم صالحی عمران، متولد سال ۱۳۴۳ در شهرستان آمل، فارغ التحصیل رشته برنامه ریزی آموزشی از دانشگاه باث انگلستان در سال ۲۰۰۱ و استاد پایه ۳۰ دانشکده علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه مازندران است.
وی تاکنون علاوه بر تالیف و ترجمه بیش از ۱۰ کتاب، راهنمایی و مشاوره بیش از ۲۰۰ رساله دکتری تخصصی و پایان نامه کارشناسی ارشد، چاپ حدود ۸۰ مقاله علمی پژوهشی در مجلات معتبر داخلی و بین‌المللی، بیش از ۶۰ مقاله در همایش‌ها و کنفرانس‌های ملی و ۲۰ مقاله در کنفرانس های بین‌المللی ارائه داده است.
صالحی عمران در انجمن‌های علمی مرتبط با رشته تحصیلی خود عضویت دارد و هم اکنون رییس انجمن آموزش عالی ایران است. وی مدیر مسئول نشریه علمی پژوهشی "مجله آموزش عالی" و سردبیر "فصلنامه علمی پژوهشی مطالعات برنامه ریزی آموزشی" و سردبیر مجله علمی "ارتباطات و اطلاعات در تحقیقات تربیتی" نیز می باشد.
معاون توسعه و پشتیبانی دانشگاه مازندران، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران، عضو کمیته تخصصی علمی و کاربردی شورای گسترش آموزش عالی، عضو کارگروه برنامه ریزی آموزش فنی و حرفه ای سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، عضو شورای تحقیقات و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور، عضو شورای پژوهش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، رئیس دانشکده علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه مازندران، مدیرکل امور آموزشی دانشگاه مازندران، مدیر گروه علوم تربیتی، مدیر برنامه ریزی و نظارت و سنجش آموزش دانشگاه مازندران، مدیر گروه آموزشی مدیریت آموزشی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مازندران از دیگر سوابق علمی و اجرایی وی است.
علاوه بر این صالحی عمران از دهه ۸۰ تاکنون مطالعات فراوانی در حوزه آموزش های مهارتی داشته اند به نحوی که در کارنامه اجرایی و پژوهشی وی، سهم و نقش شان در توسعه و گسترش آموزش های مهارتی در کشور به چشم می خورد. وی دبیر و عضو کمیته علمی بیش از ۲۰ همایش ملی و بین المللی و هم چنین مجری طرح پژوهشی "آسیب شناسی مدیریت آموزش‌های مهارتی کشور و ارایه مدل مطلوب برای شورای عالی انقلاب فرهنگی" بوده است. دکتر صالحی عمران بیش از ۱۰ طرح پژوهشی در حوزه‌ آموزش های عالی و مهارتی را در کارنامه خود داشته و بیش از ۱۰ بار مفتخر به کسب پژوهشگر و استاد نمونه شده است.
وی در بین صاحب‌نظران حوزه آموزش عالی و آموزش های مهارتی، چهره علمی شناخته شده ای است و تجربیات موفق وی در این حوزه ها، از ویژگی های برجسته ای است که وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در انتخاب دکترصالحی عمران به آن توجه خاص داشته اند.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
یک رابطه خوب زمانی است که کسی پذیرای گذشته، پشتیبان امروز و مشوق فردایتان باشد.