کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دختران جوان به هیچ وجه سراغ بازیگری نروند

ميزان , 27 دی 1396 ساعت 15:35

پیشکسوت بازیگری گفت: اکنون دختران جوانی که به من می گوید به بازیگری علاقه دارم می‌گویم به هیچ وجه وارد بازیگری نشوید. بازیگری نه آینده دارد و نه درآمد ثابتی دارد. با 23 سال سابقه بیکار شده‌ام


زهره حمیدی با اشاره به وجود لابی و پارتی بازی در بازیگری، اضافه کرد:
این روزها بازیگران جدیدی راهی بازار شده‌اند که به واسطه بی تجربه بودنشان پولی نمی‌گیرند و تولیدکنندگان هم ترجیح می دهند، پول کمتری خرج کنند و به همین واسطه من بیکار شده ام. البته داستان فقط به همین جا ختم نمی‌شود چون بسیاری از همین بازیگران تازه وارد نه تنها پول نمی گیرند، بلکه خودشان برای بازی پول هم می دهند.


بازیگر فیلم «شاباش» از خرید و فروش عمده نقش‌ها در سینما خبر داد و افزود:
در گذشته شاید با تلاش می‌شد به بازیگری خوب بدل شویم اما امروزه تنها و تنها پول حرف اول را می‌زند. متاسفانه نقش‌ها به راحتی خرید و فروش می شوند. متاسفم که بگویم خرید و فروش نقش در سینما بیداد می‌کند. به همین خاطر است که از عید تا الان فقط همین یک سریال هفت قسمتی را کار کرده ام و این اتفاق برای من فاجعه است. از نظر کاری سال 96 بدترین سال در تجربه کاری من است.


حمیدی درباره پیشنهاد خود به جوانان علاقمند به بازیگری خاطرنشان کرد:
در حال حاضر به دختران جوانی که به من می گویند به بازیگری علاقه دارند، می گویم به هیچ وجه وارد بازیگری نشوید. بازیگری نه آینده دارد و نه درآمد ثابتی دارد. بازیگری هیچ اعتباری ندارد و من که بیست و سال سابقه دارم الان بیکار شده ام.

 
تلخ‌ترين خاطره

تلخ‌ترين خاطره زندگي من فوت حامد عزيز بود و اين بدترين حالت براي يك مادر است. هنگام اين جريان من در اهواز و براي فيلمبرداري رفته بودم كه اطلاع دادند حامد فوت كرده است. در طي 16 ساعتي كه از اهواز به تهران مي‌آمدم، عين اين 16 ساعت برايم مانند يك عمر گذشت و لحظه‌اي نبود كه چشمانم خيس نباشد، درست از همان لحظه كه حامد متولد شده بود و پزشك آن را در آغوشم گذاشته بود تا مدرسه رفتن، بزرگ شدنش، همه و همه مانند يك فيلم بود، حامد تنها 27 سال داشت كه اين اتفاق برايش رخ داد، او در اثر ايست قلبي در خواب، ما را ترك كرد، حامد مانند تمام جوان‌هاي هم سن و سالش به فكر سلامتي و اندامش بود و به همين خاطر از داروهايي كه در كلاس‌هاي بدنسازي به او معرفي شده بود استفاده مي‌كرد و دارويي كه حامد مصرف كرده بود روي قلبش تاثير گذاشته بود، توصيه من به جوان‌ها به عنوان يك مادر، پرهيز از مصرف داروهاي اين چنيني و شيميايي است و جوان‌هاي امروز بايد مثل جوان‌هاي قديم كه زورخانه مي‌رفتند با روش‌هاي درست به فكر سلامتي‌شان باشند. بعد از فوت حامد تصميم داشتم كه بازيگري را كنار بگذارم، اما تشويق‌ها و دلگرمي دوستان باعث شد تا حرفه‌ام را كنار نگذارم.
 
گفتني است زهره حمیدی (زاده ۸ اردیبهشت ۱۳۳۶ در اراک) است و  آغاز بازی وی در سینما از سال ۱۳۷۱ با فیلم دلاوران کوچه دلگشا به کارگردانی حسن هدایت بوده است.


کد مطلب: 43105

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/43105/دختران-جوان-هیچ-وجه-سراغ-بازیگری-نروند

میگنا
  https://www.migna.ir