پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۱:۵۶
کد مطلب: 43278
۲

اگر حالتان اینطور است نیاز به سم زدایی روان دارید!

اگر حالتان اینطور است نیاز به سم زدایی روان دارید!
میگنا: همان گونه که میدانید سم زدایی و پاک کردن بدن بسیار رایج است گاها بدن ما برخی چیزهایی را تولید می کنند که ممکنم است برای سلامتی ما مناسب نباشند و ما برای از بین بردن آنها نیاز به سم زدایی بدنمان داریم . اما برخی نمی دانند که این چنین مشکلاتی نیز می توانند در روح ما انسان ها نیز ایجاد شوند . ذهن و بدن ما هر دو با هم می توانند با افکار منفی و مشکلات پر شوند .

دکتر اندرو ویل طی بیانیه ایی گفت: بسیاری از پزشکان و متخصصان نشانه های افسردگی را علت اصلی ناراحتی می دانند . در ادامه این مطلب ما برخی نشانه هایی که خبر فرار سیدن سم زدایی روحتان را می دهند را معرفی می کنیم و پس از مشاهده آنها باید شروع به درمان آن نمایید.


1-شما در جستجوی افکار و مسائل منفی هستید
هرگاه شما دریافتید که بدن شما در جهت یافتن چیزهایی است که با دانستن آنها ناراحت خواهید شد ، زمان این رسیده است که تغییراتی در خود ایجاد نمایید .این تغییرات می تواند شامل حذف خیلی از چیزهایی که می توانند باعث سوق دادن شما به افکار منفی و یا حتی اشخاصی که گاها افمار منفی را در شما زنده می کنند شود .برای مثال از افرادی که باعث ایجاد افکار منفی در شما می شوند ، دوری کنید و اجازه ندهید تا آنها روی شما تاثیر بگذارند و با این کار شما خیل تغییر پیدا خواهید کرد .


2-در هنگام حرف زدن تان به دیگران دقت می کنید
آیا شما پس از صحبت هایتان با اطرافیانتان دقت کرده اید که تمام حرف هایی که میان شما زده شده است طعنه آمیز بودند و پس از دقت کردن در این امر ناراحت شده اید که چرا آنگونه حرف زده اید؟! خب، اگر شما دچار چنین مشکلی شده اید لازم است بدانید که این مشکل می تواند برای شما نگران کننده باشد . برای رفع این مشکل می توانید بصورت هدفمند و غیر طعنه آمیز گونه حرف بزنید .


3-دوستان شما ترجیح نمی دهند که در کنار شما باشند
اگر شما به دلایلی مختلفی از هر چیز کوچک ناراحت می شوید و از خود خشونت نشان می دهید ، این یک مورد طبیعی است که دوستانتان شما را ترک کنند و از این که در کنار شما باشند بیزارند .اگر متوجه این چنین مشکلی شدید ، باید بدانید که این به خودی خود یک پرچم قرمز است و روح شما نیاز جدی به سم زدایی دارد تا بتوانید همانند گذشته با دوستانتان رابطه برقرار کنید و آنها از قرار گرفتن در کنار شما بیزار نباشند .

4-شما احساس کرختی پیدا کرده اید
احساسات بطور کلی توسط خودمان و اطرافیانمان درون ما شکل می گیرند و گسترش پیدا می کنند . هیچ احساسی بد نیست و اگر شما متوجه شدید احساس بد و منفی دارید ، لازم است بدانید که خودتان باعث آن شده اید . اما زمانی که شما احساس کرختی می کنید ، دیگر چیزی برای شما نه خوب و نه بد بنظر می رسد و زمانیکه اینگونه احساس کردید باید شروع به سم زدایی روحتان نمایید .

پزشک ، سخنران و نویسنده لیسا رنکین در طی بیانیه ای گفت: ما دردهای مزمن و دردناک را با داروهای مناسب آن ها درمان می کنیم ، بیخوابی را نیز با داروی ضد بیخوابی درمان می کنیم ، مسائل مربوط به وزن را با رژیم های متفاوت حل می کنیم و یا حتی بیماری های جسمی و روانی را نیز با داروهای مختلف طی زمان معلوم شده حل می کنیم ولی برای درمان بیماری های روحی دیگر نمی توانیم با داروهای مختلف درمان کنیم و باید زمان زیادی را برای درمان آن بگذاریم و این زمان نسبت به قدرت وجودی خودمان تعیین می شود .


5-شما از حال بد دیگر افراد خوشحال می شوید
شما بجای احساس همدردی یا همدلی با دیگران ، با شنیدن خبر بیچارگی و مشکلات آنها احساس خوشحالی خواهید داشت . فرض کنید که شما دچار این چنین مشکلی شده اید ، اینک دوست دارید که دوستانتان و اطرافیانتان چگونه با شما برخورد کنند ؟ خب ، قطعا دوست ندارید که آنها همانند شما از مشکلاتی که شما گرفتار آنها شده اید خوشحال شوند و دوست دارید با شما همدردی کنند و با حرف هایشان باعث دلگرمی شما شوند .
کریگ گروزل در این زمینه بیان کرد :" مشکل ما این است که بسیاری از مردم تلخ نمی دانند که تلخ هستند. آنها اغلب نمی توانند اشتباهات خود را در آیینه مشاهده نمایند و هرچه ریشه تلخی آنها بیشتر و بزرگتر شود ، درمان و حذف آن سختتر خواهد شد .


6-مردم شاد باعث ناراحتی شما می شوند
از اینکه افراد شاد در کنار شما هستند ممکن است آزرده خاطر ، ناراحت و یا حتی عصبی شوید و با ادامه پیدا کردن این مسائل ممکن است احساسات مثبت خود را فراموش و حذف کنید و تبدیل به یک فرد نامتعادل و عصبی که تماما موج منفی دارد شوید.
همچنین داستان نویس و کپی رایتر داون گلوسکین در این زمینه بیان کرد :"یک ویژگی که افراد خوشحال می توانند با شما به اشتراک بگذارند ، این است که می توانند باعث شادی شما شوند . درحالیکه ما برآنچه که در دنیای بیرونمان رخ می دهد کنترل نداریم ولی هرآنچه که در درونمان رخ می دهد را می توانیم کنترل کنیم برای مثال تمام تصمیمات ، احساسات ، بروز احساسات و... کنترلشان باخودمان است . پس می توانیم به راحتی هرچیزی که برایمان اتفاق می افتد را کنترل کنیم" migna.ir


7-به خوبی نمی خوابید
در کل اگر شما دچار مشکلات روحی شده باشید نمی توانید به خوبی بخوابید و احساس خواب آلودگی می کنید و تمام شب را بیدار می مانید . برای درمان این مشکل شما می توانید با تمرینات مدیتشن که یک ابزار خیلی خوب است ، خودتان را درمان کنید و بتوانید در طول روز بیشتر و راحت تر بخوابید .
مرجع : نمناک
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
با خودت صادق باش و نگران آنچه دیگران درباره ات فکر می کنند نباش . تعریفی را که آنها از تو دارند نپذیر ، خود ، خودت را تعریف کن