سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
تاریخ انتشار :
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ / ۰۹:۲۳
کد مطلب: 43792
۵
۱

مجمع عمومی فوق العاده سازمان نظام روانشناسي برگزار شد+ عکس

مجمع عمومی فوق العاده سازمان نظام روانشناسي برگزار شد+ عکس
به گزارش میگنا اين گردهمايي با دعوت و تلاش دكتر علیرضا آقایوسفی و دكتر ناصر صبحی قراملکی دو تن از بازرسان فعلي شوراي مركزي سازمان نظام و با حمايت انجمن روانشناسي ايران و با حضور تعدادی از اعضای سازمان نظام و تحت عنوان مجمع عمومي فوق العاده، صبح روز شنبه 26 اسفندماه در ساختماني واقع در خيابان وصال تهران برگزار شد.

همانطور كه پيش بيني مي شد این مجمع در گام اول نمی توانست به علت تعداد اندك شركت كنندگان در محل، به هدف اصلي خود كه انحلال شوراي مركزي سازمان روانشناسي و مشاوره  کشور بوده است دست یابد!

به باور خیلی از صاحبنظران زمان نامناسب تشكيل اين مجمع در روزهاي پاياني سال و همچنین اعلام غيرقانوني بودن برگزاري اين مجمع از سوي سايت رسمي سازمان نظام روانشناسي و مشاوره كشور و وجود دودستگی و نبود اتحاد بین برخی چهره های مطرح روانشناسی از عوامل تاثیرگذار کاهش مشاركت اعضا در این مجمع فوق العاده بوده است.

از طرفي مطابق آیین نامه، تشكيل مجمع عمومی در نوبت اول صرفاً با حضور پنجاه درصد اعضا + يك نفر (نصف بعلاوه یک نفر از اعضا) می توانست منجر به اتخاذ تصمیمات و مصوبات قانوني گردد که در این جلسه این امر تحقق نیافت. چرا که گفته مي شود با وجود حداقل 18هزار نفر عضو رسمي سازمان نظام روانشناسي و مشاوره کشور این عده اندک نمی توانستند نمایندگی کل جامعه روانشناسی و مشاوره کشور را یدک بکشند. اما طبق قانون در صورت برگزاري نوبت دوم  مجمع، دیگر تعداد شركت كنندگان در مجمع دوم اهمیتی نخواهد داشت.

اما در پايان اين مجمع فوق العاده از سوي اعضا، دکتر شیوا دولت آبادی،دکتر علی فتحی آشتیانی و دكتر محمدعلي مظاهري به عنوان اعضاي هيات رئيسه و  دکتر محمدنقی فراهانی و دکتر حسين شكركن نيز به عنوان ناظر جلسه انتخاب شدند.

براساس اخبار رسیده بعد از برگزاري اين مجمع، تعدادي از روانشناسان مانند دکتر حميد پورشريفي، دکتر حسن پاشاشريفي، دکترسيد ولي اله موسوي و... با ابراز خرسندي از تشكيل اين مجمع، اين حركت را اقدامي موفقيت آميز بعد از 15 سال كه از تاسيس سازمان نظام روانشناسي و مشاوره كشور ميگذرد برشمردند و به بانيان و اعضا  تبريك گفتند و برخي ديگر نيز اقدامات اينچنيني را سبب تضعيف ارکان سازمان نظام برشمردند.

 

-
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

Iran, Islamic Republic of
دارن كودتا مي كنن خخخخخ
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
متوجه رابطه شوهرم با خواهرم شدم. چه کار کنم؟
بیمارستان روانپزشکی امین آباد تهران
سه گام مهم برای تقویت تاب آوری کودکان
برای شنا کردن به سمت مخالف رودخانه قدرت و جرات لازم است وگرنه هر ماهی مرده ای هم می تواند از طرف موافق جریان آب حرکت کند.