کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

چرا مردان کچل خوش شانس ترند؟

تابناک باتو , 5 فروردين 1397 ساعت 23:33

مسئله فقط بیولوژیک و هورمون های مردانه نیست. وقتی به ویژگی های شخصیتی چنین مردانی بنگریم، درمی یابیم که میان صفت های مردانه و کچلی رابطه ی تنگاتنگی وجود دارد. براساس پژوهش های انجام شده مردان با چنین شکل ظاهری قدرت بالاتری در رهبری جمع و موفقیت های شغلی دارند؛ به علاوه می توانند اعتماد زنان را زودتر جلب کنند.


میگنا: برخی از جوانان وقتی به سن و سالی می رسند که موهایشان شروع به ریزش و در نهایت ریختن کامل می کند آزرده خاطر می شوند و احساسات ناخوشایندی را تجربه می کنند. اما چگونه از این احساس منفی خلاص شویم؟

در حقیقت این نگاه که مردان کچل جذاب نیستند از پایه و اساس اشتباه است و مردان بدون مو و کچل هم می توانند خوش تیپ و جذاب به نظر بیایند و حتی بتوانند به لیدرهایی کاریزماتیک در مجموعه ی خود تبدیل شوند.

یک: مرد کچل جذابیّتش را از دست نمی دهد
با وجود از دست دادن مو مردان کچل راز جذابیّت و خوش تیپی خود را خوب می دانند. بسیاری از ستارگان مطرح جهانی هستند که با وجود نداشتن مو بسیار خوش تیپ و جذابند.

دو: هورمون های مردانه، برتری بیولوژیک
بعضی از پژوهش ها نشان می دهد که کچلی در مردان نتیجه افزایش هورمون های مردانه است؛ به عبارتی دیگر مرد کچل می تواند جذابیّت بیشتری برای جنس مخالف داشته باشد.

سه: قدرت و تسلط؛ صفت های مردانه
مسئله فقط بیولوژیک و هورمون های مردانه نیست. وقتی به ویژگی های شخصیتی چنین مردانی بنگریم، درمی یابیم که میان صفت های مردانه و کچلی رابطه تنگاتنگی وجود دارد. براساس پژوهش های انجام شده مردان با چنین شکل ظاهری قدرت بالاتری در رهبری جمع و موفقیت های شغلی دارند؛ به علاوه می توانند اعتماد زنان را زودتر جلب کنند.
 

چهار: جلب اعتماد مردم
بر پایه چندین پژوهش انجام شده از نظر بسیاری از مردم مردان کچل قدرت بیشتری دارند و می توانند همه امور را تحت سلطه خود درآورند. به علاوه از نظر آنها این مردان برای به دست گرفتن موقعیت های راهبردی مناسب ترند.


پنج: با ته ریش فوق العاده می شوند
ریش از جمله گزینه های پیش روی چنین افرادی است. آنها با گذاشتن ریش می توانند مقدار مناسبی از مو را در چهره ی خود داشته باشند. توصیه کارشناسان مُد به مردان کچل این است که برای جذاب تر به نظر رسیدن و بالا رفتن اعتماد به نفس ته ریش بگذارند به این معنا که از زدن کامل ریش و یا گذاشتن ریش خیلی بلند امتناع کنند. برای مثال فردی که کچل است و ریش بلندی دارد شاید موضوع بحث افراد زیادی شود و یا بالعکس.


شش: راه حل آسان و جذابیّت بیشتر
اگر کچلی سر شما را در می نوردد بهتر است که از آن نترسید بلکه با آن مواجه شوید! اگر بخشی از موهای سرتان ریخت پس همه آن موهای باقی مانده را هم که بر روی سرتان خودنمایی می کنند را بزنید و خودتان را از شر همه آنها خلاص کنید. سعی نکنید با ژل زدن و برگرداندن موهای سر روی قسمت های کچل آنها را پنهان کنید و آن چند تار مو را روی سرتان بمالید چون در وهله اول جذابیتتان را از دست می دهید و دوم اینکه کچل بودن عیب نیست بلکه یک مزیّت است.
 

هفت: با عینک آفتابی بهترین شوید
سر سفید بدون مو, ریش کوتاه شده کم پشت، طبیعتاً به یک عینک آفتابی احتیاج دارید تا شما را به ستاره شماره یک مُد تبدیل کند. تا به حال به ستاره های هالیوود دقت کرده اید؟! آنها به خوبی چنین فرمولی را درک کرده و از آن استفاده می کنند.
 

هشت: کلاه را فراموش نکنید
کلاه های مردانه شما را جذاب تر می کنند. تجربه نشان داده کلاه, مردان کچل را زیباتر نشان می دهد و چهره منحصر به فردی به آنان می بخشد.
اینک پس از خواندن این گزارش چه فکر می کنید؟ آیا مردان کچل با این همه گزینه های پیش رو برای خوش تیپ بودن خوش شانس تر از دیگران نیستند؟!
 


کد مطلب: 43841

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/43841/چرا-مردان-کچل-خوش-شانس-ترند

میگنا
  https://www.migna.ir