کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روانشناسی جذب خانمها؛

چه مردانی محبوبتر هستند؟!

زندگی آنلاین , 10 فروردين 1397 ساعت 1:11

زن عشق را می خواهد تا بدین وسیله بداند عقل مرد تحت هر شرایطی حتی مواقع سخت و بحرانی خوب کار کرده و می تواند از او همیشه حمایت کند.


میگنا: عشق برای زن مفاهیم بسیاری در بردارد. او می خواهد بتواند به مردی که دوست دارد اعتماد کند و مطمئن شود او می تواند برایش محیطی امن و آینده ای خوب فراهم کند و به نقاط ضعفش توجهی ندارد و درهرحال سرشار از حمایت است.

وقتی مردی تمام عشقش را نثار زنی می کند، در واقع به او این اطمینان را می دهد آنقدر قوی و تزلزل ناپذیر است که می تواند وفادار باقی بماند و هرگز گمراه نمی شود.

زن عشق را می خواهد تا بدین وسیله بداند عقل مرد تحت هر شرایطی حتی مواقع سخت و بحرانی خوب کار کرده و می تواند از او همیشه حمایت کند.

از نظر زن ها، مردها باید بتوانند روی پای خود بایستند و از نظر مالی و عاطفی توانایی کافی داشته باشند و وقتی زنی بداند که مرد زندگی اش عاشق اوست هیچ مشکلی حتی مالی نمی تواند اوضاع زندگی شان را به هم بریزد.


او شنونده خوبی است
وقتی مردی به حرف های زن مورد علاقه اش با صبر و حوصله گوش می کند به او ثابت می کند که دوستش دارد.

زن ها در خانه بسیار بیشتر از مردها حرف می زنند. در حقیقت با صحبت کردن قصد ایجاد روابطی محکم و صمیمی دارند و پیوندی عاطفی می خواهند و گاهی اوقات هم در خصوص موضوعی مضطرب و نگران هستند و با حرف زدن می خواهند از اضطراب شان بکاهند.

اما متاسفانه مردها در اینگونه مواقع فکر می کنند باید مشکلی را حل کنند و راه حل ارائه می دهند و بحث را به تصور خودشان تمام کرده و زن را با تمام نگرانی هایش به حال خود رها می کنند و این تصور را در زن به وجود می آورند که علاقه ای در میان نیست.

وقتی مردی شنونده خوبی است می تواند حامی زن خود باشد و صلح و آرامش آورد.


مهربانی های کوچک
درک این موضوع که هدیه های کوچک مانند یک شاخه گل برای زن بسیار مهم است برای مرد سخت است اما اگر بداند این هدیه ها در کنار انجام دادن کارهای هرچند کوچک چه معجزه ای می کند لحظه ای درنگ نکرده و بدین وسیله عشق خود را به او ثابت می کند.

حمایت عاطفی
گاهی اوقات زن ها نسبت به موضوعی بسیار حساس شده و ناراحت یا حتی عصبانی می شوند و ممکن است رفتار پرخاشگرانه ای داشته باشند.

در اینگونه مواقع مردها باید صبور باشند و از نظر احساسی آنها را حمایت کنند.

این کار تاثیر بسیار خوبی روی زن ها می گذارد زیرا آنها متوجه می شوند که در هر حالتی مورد مهر و محبت مردهایشان قرار دارند.

محرم راز
گاهی اوقات پیش می آید که زن ها نمی خواهند از احساس خود چیزی برزبان آورند و اگر مرد زندگی اش به او اجازه دهد هرطور دوست دارد احساسش را ابراز کند، در او این احساس را به وجود می آورد که محرم رازی بی نظیر کنار خود دارد و عشق را در وجود او به خوبی درک می کند.
 


کد مطلب: 43882

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/43882/مردانی-محبوبتر-هستند

میگنا
  https://www.migna.ir