کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سالانه باید ۲۰۰ مرکز مشاوره ازدواج ایجاد شود

خبرگزاری فارس , 20 ارديبهشت 1397 ساعت 18:44

معاون ساماندهی امور جوانان با اشاره به تعهد ایجاد ۲۰۰ مرکز مشاره ازدواج در هر سال، گفت: تا پایان دوره دوم دولت تدبیر و امید باید ۴۰۰ تا ۶۰۰ مرکز دیگر احداث شود.


میگنا: محمدمهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان بر عضویت جوانان در تشکل‌های مختلف شهرستان‌ها گفت: استاندارد کشور در حوزه جوانان و تشکل‌ها این است که همه جوانان در همه شهرستان‌ها عضو یک تشکل باشند.

وی از مدیران کل استانها خواست که برای ترویج تشکل‌گرایی با ارائه و توضیح برنامه‌ها و عملیات تشکلها، فعالیت بیشتری داشته باشند تا در هر استان آمار جمعیت جوان با آمار تشکل‌ها یکسان شود.

تندگویان ضمن اشاره به تعهد ایجاد 6 هزار تشکل تا پایان دوره دوم دولت تدبیر و امید اعلام کرد: در حال حاضر 2 هزار تشکل فعال داریم و در این زمینه هرچقدر هم کار کنیم کم است و نیاز به تلاش بیشتر داریم.

وی همچنین بر تعریف شناسه و پروانه تشکل‌ها برای رفع مشکلات فعالیت‌هایشان تأکید کرد و با اشاره به تعهد ایجاد ۲۰۰ مرکز مشاره ازدواج در هر سال، بیان کرد: تا پایان دوره دوم دولت تدبیر و امید باید ۴۰۰ تا ۶۰۰ مرکز دیگر احداث شود.

تندگویان همچنین ضمن توجه به شعار «حمایت از کالای ایرانی»، به شعار «کالای ایرانی، جوان ایرانی» در وزارت ورزش و جوانان اشاره و بیان کرد: در این زمینه طبق توافق با فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در راستای حمایت از تولیدکننده‌ها، کالا و محصولات ایرانی، هر استان می‌تواند چند تشکل برای راه‌اندازی شعبات این فروشگاه معرفی کند.

همچنین سید جواد رضوی، مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان در این گردهمایی، ارائه وام ازدواج را یکی از شاخص‌های وزارت ورزش و جوانان برشمرد و گفت: در فروردین سال ۹۷، ده هزار و ۴۲۱ فقره وام در سراسر کشور در همه استان‌ها پرداخت شده است که بخشی از آن ۱۰ میلیون و بخشی ۱۵ میلیون تومان بوده است.
 


کد مطلب: 44233

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/44233/سالانه-باید-۲۰۰-مرکز-مشاوره-ازدواج-ایجاد-شود

میگنا
  https://www.migna.ir