کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شغل دور از انتظار یکی از داوران جام جهانی +عکس

تسنیم+ایسنا , 3 خرداد 1397 ساعت 12:47

گابریل ویکتوریا که به عنوان کمک داور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حضور خواهد داشت یک "رفتگر" است!


به‌ گزارش ‌آس، جهان فوتبال پر از اتفاق هیجان انگیز و باور نکردنی است. یکی از آنها داستان یک کمک داور پانامایی است که باید برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برای مدتی شغل دوم خود یعنی رفتگری را کنار بگذارد.
 
اکثر داوران فوتبال در جهان شغل دومی دارند، اما گابریل ویکتوریا، داستانی متفاوت از دیگر همکاران خود دارد. او که قرار است در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به عنوان یکی از کمک‌داوران ایفای نقش کند، از سال ۱۹۹۳ میلادی در حرفه رفتگری مشغول به کار است، چرا که در پاناما داوران دستمزدی دریافت نمی‌کنند و مجبور است از این طریق امرار معاش کند!
 
با این حال دستمزد او برای چرخاندن یک خانواده‌ کافی نیست و به همین خاطر در شهرداری به عنوان رفتگر نیز مشغول به کار است. او ۲۵ سال است در شهرداری پاناما کار می‌کند و این شغل مانع نشده است تا به حرفه‌اش به عنوان کمک داور ادامه‌ دهد.

ویکتوریا پیش از این در رقابت‌های بزرگی همچون جام جهانی زیر ۲۰ سال نیوزیلند در سال ۲۰۱۵، جام جهانی زیر ۱۷ سال هند در سال ۲۰۱۷ و کوپا آمه‌ریکا ۲۰۱۶ حضور داشت. او از دو شغل خود لذت می‌برد و خیلی خوشحال است چون علاوه بر این که می‌تواند در روسیه حضور داشته باشد تیم‌ ‌ملی کشورش نیز برای نخستین بار در جام جهانی به رقابت خواهد پرداخت.  
 
گابریل ویکتوریا در این باره گفت: «هیچ چیزی من را آزرده نمی‌کند. چرا باید کاری که می‌کنم، ناراحتم کند؟ برای زنده ماندن در پاناما باید کار کنم و همه برای زنده ماندن کار می‌کنند».
 

-


کد مطلب: 44350

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/44350/شغل-دور-انتظار-یکی-داوران-جام-جهانی-عکس

میگنا
  https://www.migna.ir