جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ / ۱۴:۰۷
کد مطلب: 44449
۶
۱

دارندگان ابروهای پرپشت خودشیفته هستند!

دارندگان ابروهای پرپشت خودشیفته هستند!
میگنا: خبرآنلاین نوشت: «بر اساس تحقیقات انجام‌ شده در دانشگاه تورنتو به رهبری دکتر میراندا جیاکومین، افراد خودشیفته دارای ابروهای متمایز، ضخیم‌تر و متراکم‌تر نسبت به بقیه هستند.

وی در مقاله منتشر شده در مجله Personality توضیح داد که چنین افرادی به‌ طور طبیعی ابروهای پرپشت‌تری داشته و با تمیز کردن ابرو سعی می‌کنند دیگران متفاوت بودن آن‌ها را تشخیص دهند.

افرادی مانند کیم کارداشیان، مدونا، سایمون کاول، مریلین مونرو و ... ممکن است در این دسته قرار گیرند. اما به‌ راستی ابروهای ضخیم شخصیت افراد را نشان می‌دهد؟ روان شناسان از طریق برخی شواهد به‌ دست‌ آمده چنین فرضی را تائید می‌کنند.

از مردان و زنان شرکت‌کننده در نظرسنجی خواسته شد تا عقیده خود را درباره جمله «اگر من بر دنیا حکومت می‌کردم، جهانی بهتر داشتیم» بیان کنند. سپس تصویر شرکت‌کنندگان هنگام بیان اظهار نظر خود، گرفته شد. سپس تصاویر گرفته‌ شده به گروه دیگری نشان داده شد که آن‌ها به‌ خوبی می‌توانستند افراد خودشیفته را از روی ابرویشان شناسایی کنند. اما وقتی تصویر ابروهای افراد محو شد، دیگر قادر به شناسایی و وجه تمایز میان آن‌ها نبودند.

در تحقیقی دیگر تنها با نشان دادن ابروی افراد، گروه مشارکت‌کننده قادر به تشخیص افراد خودشیفته شدند. شناسایی افراد مشهور و سلبریتی از طریق ابروی آن‌ها قبلاً انجام‌ شده است و به گفته دکتر جیاکومین افراد خودشیفته، توجه و تحسین را خیلی دوست دارند و ممکن است ابروهای متمایز خود را حفظ کرده تا شناخته شده و در ذهن مردم بمانند.

این امر می‌تواند حس مثبت انگیزی را زیاد کند. از سوی دیگر به گفته این محقق، ابروهای پرپشت، به مردانگی و زنانگی کمک کرده و باعث جذابیت جنس مخالف می‌شده است. این امر دلیل رنگ کردن، تاتو و یا بوتاکس را در افراد توجیه می‌کند تا با دادن قوس به ابرو برجستگی را نشان دهند. ابروها دلاوری را به طرف مقابل دیکته می‌کند و این در برخورد با جنس مخالف با حس برتری‌جویی همراه می‌شود.»
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

مهرداد
Iran, Islamic Republic of
والله زنان الان دیگرابرویی برایشان باقی نمانده وهمگی تاتویی و ابرومصنوعی با قیافه ای مصنوعی وعملی هستند و قیافه هایشان مثل هم شده ودیگر متنوع نیستند وفکرمیکنند زیبا شده انددرحالیکه مصنوعی هستند
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
برای موفقیت لازم نیست نابغه باشی فقط کافیه یه قدم جلوتر باشی/ انیشتن