کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زمان برگزاری آزمون سنجش هوش

آغاز ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان متوسطه اول

17 خرداد 1397 ساعت 10:40

دانش آموزان پایه هفتم متقاضی ورود به مدارس تیزهوشان از روز شنبه (۱۹ خرداد) برای ثبت نام در سنجش هوش این مدارس اقدام کنند.


میگنا: حذف آزمون های چهارگزینه ای تستی از دوره ابتدایی سرانجام در اردیبهشت به نتیجه رسید و دانش آموزان متقاضی ورود به مدارس استعدادهای درخشان پایه هفتم تعیین وضعیت شدند.

براساس تصمیم مرکز سنجش آموزش و پرورش دانش آموزان متقاضی از روز شنبه 19 تا 24 خرداد ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه سنجش هوش آموزش و پرورش و ثبت نام در آن برای شرکت در سنجش هوش اقدام کنند.

بر این اساس دانش آموزان متقاضی می توانند از تاریخ 19 لغایت 24 خرداد ماه برای ثبت نام و شرکت در سنجش هوش به آدرس hoosh.medu.ir مراجعه نمایند.
 
آزمون سنجش هوش پنجم مردادماه برگزار می شود و پذیرفته شدگان در این آزمون امکان تحصیل در مدارس استعدادهای درخشان را پیدا می کنند؛ معیار سنجش در این آزمون صرفا مبتنی بر هوش افراد و بدون نیازی به مطالعه منابع درسی یا غیر درسی، شرکت در کلاس های تقویتی،حضور در موسسات آمادگی آزمون و تهیه کتاب های جانبی نیست و خانواده‌ها از هزینه کردن در این مسیر اجتناب نمایند. و چنانچه پذیرفته شدگان قبلاً در مدارس غیردولتی ثبت نام کرده باشند در فرایند انتقال آنها به مدارس استعدادهای درخشان، هزینه‌ای به خانواده‌ها تحمیل نخواهد شد.


کد مطلب: 44473

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/44473/آغاز-ثبت-نام-شرکت-آزمون-ورودی-مدارس-تیزهوشان-متوسطه-اول

میگنا
  https://www.migna.ir