پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار :
جمعه ۱ تير ۱۳۹۷ / ۲۰:۴۲
کد مطلب: 44600
۱

چه لباسی برای مصاحبه شغلی بپوشیم؟

چه لباسی برای مصاحبه شغلی بپوشیم؟
میگنا: پژوهش ها نشان داده که همه چیز دانش فنی نیست و موارد دیگری هست که شاید برای ما کم اهمیت باشد اما برای کارفرمایان بسیار اهمیت دارد. در اینجا می خواهیم به مواردی از آنها اشاره کنیم.

هر شخصی علاقه دارد هر لباسی که توانست به تن کند و به سر کار برود. با این حال اغلب سعی داریم در هنگام ملاقات با مشتریان یک تصویر مشخص منتقل کنیم، به طوری که اکثرا لباس های رسمی، معمولا فوق العاده مد روزانه به تن میکنیم. بیشتر توصیه می شود که لباس هایی با پارچه سبک وزن، و پارچه هایی که به سختی چروک می شوند به تن کنید. زیرا چروک لباس شما را فردی بی نظم و بی انظباط معرفی می کند. لوازم تزئینی بخشی از نام تجاری شما است. پس اینهارا فراموش نکنید. برخی کارشناسان مد می گویند گاهی اوقات مهم نیست لباس شما چقدر مناسب باشد اگر لوازم تزئینی شما ساده و خجالت آور باشد.

مثلا یک کیف فقط برای نگه داشتن وسایل شما نیست و بسیار مهم تر است. سر نخ هایی برای حرفه ایی بودن و شخصیت شما بیان می کند. لوازم جانبی ارزشش را دارد تا سرمایه گذاری کنید. کفش یکی از موارد بسیار مهم است. می توان به جرأت گفت کفش مهمترین بخش از لباس است.

بسیاری افراد برایشان اهمیت ندارد که چه نوع کفشی پوشیده اند. شاید باورش سخت باشد که کفشی که پوشیدید شغل شما و آینده شما را مشخص می کند. شاید این وسواس بیش از حد باشد اما جالب است بدانید که پژوهش ها نشان می دهد که بیش از ۸۰ درصد مدیران گفته اند که در استخدام ها به کفش اهمیت میدهند و کفش افراد اهمیت بسزایی دارد.

و کفش بسیار مهم است در ایجاد تصور درست در محیط کار. اما جالب تر است بدانید که تنها ۵۱ درصد جوانان حتی برای مصاحبه شغلی خود کفش مناسب می پوشند. گاهی اوقات جزئیات کفشی که پوشیده اییم می تواند یک تصویر متمایز، به خصوص بر روی کارفرمایان قرار دهد. همیشه سعی کنید کفش های با کیفیتی را انتخاب کنید. یک کفش خوب و ظریف از جمله چیزهایی است که توجه همه را به خود جلب می کند.

رئیس دانشکده پالم پیچ می گوید:
ممکن است سطحی باشد، اما لباسی که به تن کرده اید می گوید که شما که هستید و به کجا می روید. و از آنجایی که مردم در بیشتر اوقات در حال قضاوت افراد هستند، نوع پوشش تاثیر بسیار زیادی در نوع نگاه مردم دارد. در یکی از تحقیقات اخیری که از ۵۵۲ مدیر ارشد نظرسنجی در مورد لباس شده، بیش از ۶۷ درصد آنها از لباس های نیمه رسمی می پوشند. همچنین رنگ سیاه به عنوان محبوب ترین رنگ و پس از آن آبی تیره انتخاب شده است. در مرحله آخر لحن صحبت کردنتان هم باید با لباس هایی که پوشیده اید متناسب باشد. پس خوب است برای نوع صحبت کردنتان و انتخاب لغات کمی وقت بگذارید و تمرین و تقلید کنید.
مرجع : وب‌سایت تگ‌موند
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
هیچوقت برای تبدیل شدن به کسی که میخواستین باشین دیر نیست... فقط کافیست اولین قدم را بردارید.