پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۰ / ۰۸:۳۱
کد مطلب: 4469
۰
۲

امسال تمام هنرستان ها از دانش‌آموزان سال اول متوسطه ثبت نام ‌مي‌كنند

وزير آموزش و پرورش عصر روز گذشته با حضور در نشست خبري صميمانه با اصحاب رسانه در باشگاه فرهنگيان تهران از مجوز كليه هنرستان‌ها براي ثبت‌نام از دانش‌آموزان سال اول متوسطه خبر داد.  به گزارش مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش، دكتر حاجي بابايي با اشاره به اين نكته كه در سال‌هاي گذشته هنرستان‌ها از سال دوم متوسطه دانش‌آموزان را ثبت‌نام مي‌كردند، گفت: به اين ترتيب  دانش‌آموزاني كه تاكنون به واسطه شرايطي  از قبيل معدل و... وارد هنرستان‌ها مي‌شدند، اينك مي‌توانند در سال اول دبيرستان با محيط هنرستان‌ آشنا شوند و در صورت تمايل به ادامه تحصيل در رشته‌هاي فني و حرفه‌اي اين رشته‌ها را انتخاب كنند و در غير اين صورت امكان ادامه تحصيل در رشته‌هاي نظري را خواهند داشت، لذا اين تدبير انديشيده شد كه با ثبت‌نام دانش‌آموزان سال اول متوسطه در هنرستان‌ها زمينه علاقه‌مندي در آنها نسبت به رشته‌هاي فني و حرفه‌اي ايجاد شود. حاجي‌بابايي با اشاره به بحث تعطيلي 5 شنبه هاي مدارس ابتدايي اظهار كرد: با اجراي اين طرح از ساعات آموزشي دانش آموزان كم نخواهد شد. وي در ادامه در مورد بيمه طلايي بازنشستگان فرهنگي تصريح كرد: وزارت آموزش و پرورش با بيمه آتيه‌سازان هيچ مشكلي ندارد و ان شاءالله با همكاري فرهنگيان بازنشسته تمامي امور در اين زمينه به خوبي پيش خواهد رفت. وزير آموزش و پرورش در اين نشست خبري در پاسخ به سوال يك خبرنگار مبني بر نحوه ملاقات خانواده شهدا با ايشان گفت: اگرچه تاكنون ديدارهاي متعددي با خانواده معظم شهدا و شهداي فرهنگي داشته و دارم و هيچ افتخاري را بالاتر از خدمت به خانواده شهدا نمي‌دانم اما شايد ديدار تك تك اين عزيزان ميسر نباشد. وي ادامه داد: خانواده معظم شهداي فرهنگي مي‌توانند مسائل خود را با مديركل دفتر امور شاهد و ايثارگران اين وزارتخانه در ميان بگذارند و اگر مشكلي باشد كه بتوانم آن را برطرف كنم، صد در صد اقدام خواهم كرد.  
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

نميگم
امسال ثبت نام نكردند.چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وزير آموزش و پرورش عصر روز گذشته با حضور در نشست خبري صميمانه با اصحاب رسانه در باشگاه فرهنگيان تهران از مجوز كليه هنرستان‌ها براي ثبت‌نام از دانش‌آموزان سال اول متوسطه خبر داد.
به گزارش مركز اطلاع رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش، دكتر حاجي بابايي با اشاره به اين نكته كه در سال‌هاي گذشته هنرستان‌ها از سال دوم متوسطه دانش‌آموزان را ثبت‌نام مي‌كردند، گفت: به اين ترتيب دانش‌آموزاني كه تاكنون به واسطه شرايطي از قبيل معدل و... وارد هنرستان‌ها مي‌شدند، اينك مي‌توانند در سال اول دبيرستان با محيط هنرستان‌ آشنا شوند و در صورت تمايل به ادامه تحصيل در رشته‌هاي فني و حرفه‌اي اين رشته‌ها را انتخاب كنند و در غير اين صورت امكان ادامه تحصيل در رشته‌هاي نظري را خواهند داشت، لذا اين تدبير انديشيده شد كه با ثبت‌نام دانش‌آموزان سال اول متوسطه در هنرستان‌ها زمينه علاقه‌مندي در آنها نسبت به رشته‌هاي فني و حرفه‌اي ايجاد شود.
حاجي‌بابايي با اشاره به بحث تعطيلي 5 شنبه هاي مدارس ابتدايي اظهار كرد: با اجراي اين طرح از ساعات آموزشي دانش آموزان كم نخواهد شد.
وي در ادامه در مورد بيمه طلايي بازنشستگان فرهنگي تصريح كرد: وزارت آموزش و پرورش با بيمه آتيه‌سازان هيچ مشكلي ندارد و ان شاءالله با همكاري فرهنگيان بازنشسته تمامي امور در اين زمينه به خوبي پيش خواهد رفت.
وزير آموزش و پرورش در اين نشست خبري در پاسخ به سوال يك خبرنگار مبني بر نحوه ملاقات خانواده شهدا با ايشان گفت: اگرچه تاكنون ديدارهاي متعددي با خانواده معظم شهدا و شهداي فرهنگي داشته و دارم و هيچ افتخاري را بالاتر از خدمت به خانواده شهدا نمي‌دانم اما شايد ديدار تك تك اين عزيزان ميسر نباشد.
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
قلب فقط کارش خونرسانی نیست؛ رزق و روزیتون رو هم میرسونه! خوش قلب باشید