سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
تاریخ انتشار :
پنجشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۷ / ۱۰:۴۷
کد مطلب: 44837
۳
۲

چه چیز‌هایی در ظاهر مردها، زنان را جذب می‌کند؟

چه چیز‌هایی در ظاهر مردها، زنان را جذب می‌کند؟
وقتی یک خانم آقایی را برای اولین بار می بیند لباس های او را ارزیابی می کند. ۳ قانون مهم درباره نحوه لباس پوشیدن مردها وجود دارد:

تمیزی: کت و شلوار کهنه، لکه قهوه روی لباس، و شلوار جینی که حتی یک بار هم شسته نشده به یک مرد حتی شانس شروع یک گفتگو را با خانم ها هم نمی دهد.

مربوط بودن: پوشیدن لباس رسمی در ساحل به اندازه پوشیدن شلوارک در سالن همایش بی ربط است و این نشان می دهد که شخص از آداب و معاشرت چیزی نمی داند.

سلیقه: خانم ها اشتباهات کوچک را در لباس پوشیدن زود فراموش می کنند و اگر به آن ها اجازه داده شود آماده کمک کردن هستند. اما اگر این اشتباه به اندازه پوشیدن لباس ورزشی با کفش کلاسیک باشد هرگز فرصتی به او داده نخواهد شد.
علاوه بر تمام این ها نحوه لباس پوشیدن ما روی عملکرد، طرز فکر، سطح هورمون ها و سرعت ضربان قلب تاثیر دارد.


مدل مو
مهم ترین چیز برای خانم ها تمیز و مرتب بودن موهاست.


نحوه راه رفتن و ایستادن

راه رفتن با انرژی و اعتماد به نفس خانم ها را جذب می کند چون نشان می دهد آدم موفقی هستید و می دانید چگونه باید با مشکلات دست و پنجه نرم کنید. مردی که همیشه به پایین نگاه می کند، صاف نمی ایستد، پاها را هنگام قدم برداشتن به اندازه کافی بلند نمی کند نشان می دهد که فرد موفقی نیست و روزهای بدی را می گذراند پس نمی تواند به اندازه کافی در رابطه یک زن را خوشحال کند.


اندام
بیشتر زن ها اندام مثلث برعکس دوست دارند. شانه های پهن، کمر باریک، و شکم تخت. این اندام برای خانم ها نشانه یک مرد قوی و سالم است که می توان به او تکیه کرد.


کفش ها

نقش کفش ها را نباید در جذابیت ظاهری دست کم گرفت چون برای خانم ها بیش از هر چیزی دیگری اهمیت دارد. کفش کثیف و پاره شلختگی و بی نظافتی یک مرد را نشان می دهد.

آقایان بهتر است از پوشیدن جوراب های سفید یا رنگی خودداری کنند.(رنگ این جورابها مربوط به میادین ورزشی است نه اجتماع) و از جورابهایی با رنگ مشکی استفاده کنند که رسمی تر است.

بعضی از آقایان هم وجود دارند که اصلا عادت به پوشیدن جوراب حتی با کفش ندارند و مشخص بودن پاها از زیر شلوار بسیار مشمئز کننده است.


حالت چهره

حالات چهره مردها که برای خانم ها جذاب است جای بحث دارد. زیبایی از دیدگاه هر کسی متفاوت است و تنها چیزی که از دید خانم ها پنهان نمی ماند حالات چهره است.

می توان گفت خانم ها متخصص تشخیص حالات چهره هستند. به عنوان مثال لب های جمع و بسته نشان می دهد آدمی سخت گیر و جدی هستید، نداشتن تماس چشمی نشان دهنده عدم صداقت است و چین و چروک دور چشم نشاندهنده شوخ طبعی است.

خانم ها معمولا مردهای متفکر را می پسندند چون به نظر می رسد مردانگی و قاطعیت بیشتری دارند. اما بر اساس تحقیقاتی که روانشناسان انجام داده خانم ها مردهای شوخ طبع را می پسندند که لبخند به چهره دارند.

برخی از آقایان امروزی بهتر است از آرایش ابرو، مش کردن موها، تتو کردن بدن، اپیلاسیون و استفاده از زیورآلات که مختص زنان است دست بردارند. ابهت و جذابیت مردان به چهره طبیعی آنان است.



لوازم جانبی

از روی لوازم جانبی آقایان به بسیاری از ویژگی های شخصیتی آن ها می توان پی برد. اگر بیش از حد از لوازم جانبی استفاده کنند یعنی می خواهند جلب توجه کنند. اگر یک مرد از لوازم جانبی استفاده نمی کند به معنای کسل کننده بودن او نیست بلکه او یک شخص میانه رو است و دوست ندارد جلب توجه کند.



دست ها

یکی دیگر از چیزهایی که خانم ها توجه زیادی به آن می کنند دست هاست. خانم ها به تمیزی دست ها و مرتب بودن ناخن ها اهمیت زیادی می دهند. جویدن ناخن ها نشان دهنده عصبی بودن و نداشتن اعتماد به نفس است. البته دست ها نشان می دهد که آیا کار سختی انجام داده اید؟

آیا به نظر شما مورد دیگری هم برای افزودن به مطلب وجود دارد که از قلم افتاده باشد؟
مرجع : وبسایت بدونیم
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

یاشار
Iran, Islamic Republic of
نه اینها که در مطلب آمده نیست ،درواقع پول، اتوموبیل لوکس ،طلا ، خانه شیک ، خرج زیاد ، سفر پرهزینه ،اینهاست ،چیزی که درجامعه کاملا دیده می شود
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
تمام دختران و اطرافیانی امروزی که میشناسم از مردهایی که موهای زائد و موی بدن دارن متنفرن و چندششون‌‌ میشه. پس اپیلاسیون واسه مردهایی که میخوان خوشتیپ باشن واجبه
مرتب کردت ابرو به صورت مردونه واقعا جذابه اما برداشتن و نخ کردن یا دادن حالت شیطونی بهش اصلا. مردهایی که اهل مسواک زدن نیستن و بدنشون بوی عرق میده یا ادکلن های تند میزنن هم واقعا زنهارو فراری میدن بهترین بو، بوی‌ تمیزی هست که با دوش گرفتن روزانه حله.
بقیش درسته اما بازم هر زنی یک مدل مردی رو میپسنده
یادتون باشه ظاهر خوب یه پسر به شددددت برای اینکه چقدر خواهان داشته باشه و همسر زیباتری بدست بیاره مهمه به خصوص اگر در کنار ویژگی های خوب اخلاقی قرار بگیره
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
متوجه رابطه شوهرم با خواهرم شدم. چه کار کنم؟
بیمارستان روانپزشکی امین آباد تهران
سه گام مهم برای تقویت تاب آوری کودکان
در نهان به آنان دل می بندیم ؛ که دوستمان ندارند و در آشکار از آنان که دوستمان دارند غافلیم شاید این است دلیل تنهایی ما... دکتر علی شریعتی