کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ارتباط بین یادگیری کودکان در تابستان با رشد آنها

خبرگزاری ایسنا , 2 مرداد 1397 ساعت 23:56

نتایج مطالعات نشان می‌دهد که صرف زمان با دوستان و ملاقات افراد جدید و انجام فعالیت‌های سرگرم‌کننده و آموزشی مانند موسیقی، هنر و برنامه‌های ورزشی در تابستان به رشد کودکان کمک می‌کند.


به گزارش هلث‌دی، محققان اظهار کردند: برخی افراد بر این باورند که کودکان در تابستان استراحت کنند، اما، تابستان زمانی برای یادگیری جدید است.

یک متخصص روانشناسی در این مورد اظهار کرد: این مهم است که کودکان در تابستان زندگی اجتماعی داشته باشند و با دیگران معاشرت کنند. محققان در هوستون عنوان کردند: درست است که کودکان در طول تابستان باید استراحت کنند و بعد از گذشت دوره تحصیل نیاز به استراحت دارند، اما باید با دوستان و افراد جدید هم معاشرت و ارتباط داشته باشند. اگر کودکان مدت زمانی طولانی از دستگاه‌های الکترونیکی استفاده کنند و تنها باشند، تعامل آنها محدود خواهد شد.

محققان اظهار کردند: تعامل چهره به چهره به عنوان یک نیاز در کودکان محسوب می‌شود و پدر و مادر باید محدودیت‌هایی را برای استفاده از وسایل الکترونیکی در کودک تعیین کنند. همچنین مهم است که کودکان با والدین و خواهران و برادران خود ارتباط کافی داشته باشند، البته کیفیت ارتباط بسیار مهم‌تر از مدت زمان آن است.


کد مطلب: 44893

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/44893/ارتباط-بین-یادگیری-کودکان-تابستان-رشد

میگنا
  https://www.migna.ir