چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
تاریخ انتشار :
يکشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۰ / ۱۷:۴۵
کد مطلب: 4497
۰

كسب 50 درصد نمره ملاك پذيرش در آزمون آموزش و پرورش بوده است

مركز اطلاع‌رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تجمع برخي معلمان شركتي در مقابل مجلس، اعلام كرد: كسب 50 درصد نمره، ملاك پذيرش در آزمون تعيين اولويت استخدامي اين وزارتخانه بوده است.  در پي انتشار خبري با عنوان «تجمع معلمان شركتي آموزش و پرورش مقابل مجلس» در خبرگزاري فارس در تاريخ (امروز) يك‌شنبه 23 مرداد 90، توضيحاتي را به اين رسانه ارسال كرد. در توضيحات اين مركز آمده است: « اين وزارتخانه در اجراي تبصره 7 ماده 17 قانون الحاق سه ماده و دو تبصره به قانون تعيين تكليف معلمان حق‌التدريس و آموزشياران نهضت سواد‌آموزي مصوب 7 دي‌ماه 89 مجلس شوراي اسلامي نسبت به برگزاري اين آزمون در تاريخ سوم تيرماه سال جاري اقدام كرده است و اين آزمون در شرايط يكسان براي داوطلبان اعم از نيروهاي حق‌التدريس، آموزشياران نهضت سوا‌د‌آموزي و نيروهاي شركتي برگزار شده و معيار پذيرش نيز نمره قبولي بوده است و ارتباطي با اينكه فرد داوطلب حق‌التدريس يا آموزشيار نهضت سواد‌آموزي و يا شركتي باشد، ندارد». در ادامه اين توضيحات آمده است: «ضمناً با توجه به لزوم ميزان آمادگي و توانايي‌هاي علمي داوطلبان در آزمون، حد نصاب نمره براي شركت، 50 درصد نمره يعني كسب نمره حداقل 10 از 20 تعيين شده است؛ شايان ذكر است، آموزش و پرورش حداقل نمره ممكنه را ملاك عمل قرار داده است و افرادي كه نمره 10 از 20 را كسب كرده‌اند، در اولويت تعيين تكليف استخدام اين وزارتخانه قرار گرفته‌اند، لذا معترضان امروز از نيروهاي شركتي خريد خدمات آموزشي بوده‌اند كه در آزمون تعيين تكليف اولويت استخدامي حق شركت داشته‌اند و موفق به كسب نمره حداقل 10 از 20 نشده‌اند و خواستار كاهش حداقل نمره، به كمتر از 10 هستند». مركز اطلاع‌رساني و روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش در پايان تأكيد كرده است: «لذا اين آزمون طبق قانون و شرايط و ضوابط اعلام شده مجلس محترم شوراي اسلامي برگزار شده و اين وزارتخانه وفق قوانين و مصوبات ابلاغ شده عمل كرده است».  
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تا حالا هيچ آدم قوى اى كه گذشته آسونى داشته باشه نديدم .