کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عکس سلفی عامل جراحی‌های زیبایی بیشتر

خبرگزاری فارس , 15 مرداد 1397 ساعت 22:31

براساس یک بررسی صورت گرفته توسط محققان آمریکایی، عکس سلفی عامل جراحی‌های زیبایی بیشتر میان دختران و پسران و به خصوص دختران است.


به گزارش دیلی میل، براساس یک بررسی صورت گرفته توسط محققان آمریکایی، عکس سلفی عامل جراحی‌های زیبایی بیشتر میان دختران و پسران و به خصوص دختران است.

کارشناسان تأکید می‌کنند، لزوم داشتن ظاهر بی عیب و نقص برای انتشار عکس در فضای مجازی منجر به ای شده است که دختران اعتماد به نفس خود را در ایالات متحده از دست بدهند و به سمت جراحی‌های زیبایی کشیده شوند.

این بررسی تأیید می‌کند، احتمال عمل جراحی زیبایی در افرادی که علاقه زیادی به گرفتن عکس سلفی از خود دارند، بیشتر است. پژوهشگران توضیح می‌دهند، از دلایل سوق به سمت جراحی زیبایی می‌توان به بزرگ‌نمایی دوربین‌های سلفی و تغییر ملاک زیبایی در این افراد اشاره کرد؛ همچنین تصمیم به انجام عمل زیبایی می‌تواند از اثرات عکس‌های سلفی بر بخش ناخوداگاه مغز انسان نشأت بگیرد.

طبق اطلاعاتی که از سوی جامعه‌ی جراحان پلاستیک کشور آمریکا منتشر شده است، داشتن صورت‌های کامل و لب‌های زیبا در تصاویر سلفی به یک نیاز تبدیل شده است و همین باعث افزایش سرسام‌آور جراحی زیبایی لب در بین کاربران آمریکایی شده است.

این میزان به قدری بالا بوده است که سال 2015 به عنوان یک رکورد در تاریخ جراحی‌های زیبایی لب ثبت شده است و این نوع از جراحی‌ها به دومین جراحی زیبایی صورت از نظر سرعت رشد از سال 2000 تاکنون تبدیل شده‌اند.


کد مطلب: 45020

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/45020/عکس-سلفی-عامل-جراحی-های-زیبایی-بیشتر

میگنا
  https://www.migna.ir