جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
تاریخ انتشار :
جمعه ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ / ۰۹:۱۳
کد مطلب: 45047
۱

تقدیر از برترین‌های دهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور

تقدیر از برترین‌های دهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور
میگنا: در قسمت استدلال بالینی در بخش انفرادی، محمد امیری از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، پیام ریاحی سامانی و امیرسالار نوربخش از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و رضوان آقایی پور از دانشگاه علوم پزشکی لرستان صاحب مدال طلا شدند؛ همچنین پیام ریاحی سامانی، ملیکا صمدی، امیرسالار نوربخش و علی حاجی هاشمی از منطقه 7 آمایشی مدال طلای حیطه استدلال بالینی گروهی را از آن خود کردند.

در بخش انفرادی حیطه آموزش پزشکی الهام دانش پرور، پوریا رستم زاده و نگارسادات احمدی از دانشگاه علوم پزشکی تهران و در بخش گروهی حیطه آموزش پزشکی، سعیده فرشباف، صبا مهرتبار و نگار تلسچیان تبریزی از منطقه 2 آمایشی کشور، صاحب مدال طلا شدند.

در بخش انفرادی حیطه تفکر علمی در علوم پایه، مبینا قاسمی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ستاره سلطانی از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، امیرمحمدزاده از دانشگاه علوم پزشکی تبریز و فریده حاتمی از دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و در بخش گروهی این حیطه نیز مبینا قاسمی، جواد خانعلی، محمدرضا اذانگوخیاوی و ملیکا برومند صبور حائز رتبه اول و مدال طلا شدند.

در حیطه فلسفه پزشکی در بخش انفرادی، محمدعلی رنگین کمان از دانشگاه علوم پزشکی تهران، ارسلان نظری از دانشگاه علوم پزشکی یزد و سجاد نوروزی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و در بخش گروهی آذر قاسمی، محمد دهقان نژاد و آرشام امجدیان از منطقه 3 آمایشی توانستند مدال طلا را از آن خود کنند.

مدال طلا در بخش انفرادی حیطه کارآفرینی به کسری حاتم‌پور گراویانی، فرشاد شاه کرمی و صفورا دری از دانشگاه علوم پزشکی تهران و در بخش گروهی به سارا صفایی، هانیه سیاوشی، محمدعلی محمدی و حامد فرزانه از منطقه 8 آمایشی رسید.

در بخش انفرادی حیطه مدیریت نظام سلامت نیز فرید علی‌نژاد از دانشگاه علوم پزشکی تبریز، نیما قاسمی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و محمود خدادادگی از دانشگاه علوم پزشکی تهران و در بخش گروهی نیز محمدحسین عسگردون، عاطفه بهکار، زهرا فولادی و مصیب سلیمانی از منطقه 10 آمایشی صاحب مدال طلا شدند.

 
مرجع : وبدا
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
سخن گفتن با خدا مانند صحبت کردن با یک دوست پشت تلفن است... ممکن است او را در طرف دیگر نبینیم، اما می دانیم که دارد گوش می دهد...