سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ / ۰۶:۲۲
کد مطلب: 45118
۱

راه‌اندازی مجله روان شناسی فرهنگی

راه‌اندازی مجله روان شناسی فرهنگی
میگنا: دکتر علی فتحی آشتیانی در گفتگو با مهر گفت: سازمان سمت (سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها) در کنار تالیف کتاب، دارای یک پژوهشکده است که گروه روانشناسی یکی از گروه های آن است. در این پژوهشکده، تمرکز بیشتر بر روی پژوهش است، یک سری برنامه هایی را مشخص کرده و عناوین پژوهش‌ها را در سایت سازمان قرار داده‌ایم و از تمامی اساتید سراسر کشور درخواست داریم درصورتی که علاقمند به کار پژوهشی هستند، در راستای عناوینی که اعلام شده می توانند پروپوزال پیشنهادی خود را ارسال کنند. اگر پروپوزال تصویب شد اعتباری به آن اختصاص می یابد.


مدیر گروه روانشناسی سازمان سمت افزود: همچنین مجله ای به نام «روانشناسی فرهنگی» راه‌اندازی کرده‌ایم. تاکنون چنین عنوانی در کشور در حوزه روانشناسی نداشته ایم و اولین شماره این مجله چاپ شده و مقالات شماره دوم مجله نیز درحال آماده شدن است که به زودی چاپ می شود.

وی با اشاره به برگزاری نشست های علمی در این حوزه گفت: قرار است ۳ نشست در راستای مطالعات روانشناسی خانواده با رویکرد فرهنگی و دینی برگزار کنیم که اولین نشست آن در هفته پژوهش برگزار خواهد شد.

فتحی آشتیانی افزود: یک کتاب روانشناسی فرهنگی که تالیف خارجی است برای ترجمه انتخاب شده و در دست ترجمه است که تا آخر سال جاری اولین کتاب «روانشناسی فرهنگی» توسط گروه روانشناسی سمت به چاپ می رساند.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
متوجه رابطه شوهرم با خواهرم شدم. چه کار کنم؟
بیمارستان روانپزشکی امین آباد تهران
سه گام مهم برای تقویت تاب آوری کودکان
تونل هابه ما آموختند که حتی دردل سنگ هم راهی برای عبور هست، تونل ها راست میگویند ؛ راه است ، حتی از دلِ سنگ! " آنجا كه راه نیست ، خداوند راه را می گشاید... "