پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار :
پنجشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ / ۱۳:۰۲
کد مطلب: 45305
۰

دستگیری جاعلانی که به اندازه دانشگاه تهران، مدرک دکتری صادر کردند

دستگیری جاعلانی که به اندازه دانشگاه تهران، مدرک دکتری صادر کردند
کیهان نوشت: فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند بزرگ جعل مدارک تحصیلی و شناسایی دفاتر آنان در شش استان کشور توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.

سرتیپ مهدی معصوم‌بیگی، با بیان اینکه جاعلان در زمینه مدرک دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس، دکتری، پزشکی، دندانپزشکی و طب سنتی فعال بودند، افزود: سرانجام با تلاش شبانه‌روزی کارآگاهان مخفیگاه این باند در یکی از مناطق شهر اصفهان شناسایی و طی یک عملیات ضربتی پنج نفر از اعضای اصلی آن دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان 9 دستگاه لپ‌تاپ، سه دستگاه رایانه، دو دستگاه پرینتر، دو دستگاه اسکنر و یک دستگاه زیراکس رنگی بزرگ و مجهز، به همراه 86 مدرک آماده تحویل و 200 مدرک خام جعل شده کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان همچنین از شناسایی دفتر این جاعلان در دو نقطه از استان تهران و همچنین دفاتر آنان در استان‌های اصفهان، مازندران، البرز، فارس و خوزستان خبر داد و گفت: با هماهنگی مقام قضائی اقدامات لازم نسبت به بسته شدن این دفاتر انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: تاکنون بیش از 10 نفر از همدستان و دلالان مرتبط با این باند دستگیر شده و تلاش‌ها برای دستگیری سایر افراد مرتبط با باند مذکور نیز همچنان در دستور کار کارآگاهان است.

سردار معصوم‌بیگی از شناسایی و احضار 100 نفری که مدارک تحصیلی، پزشکی و طب سنتی جعلی خود را از این باند دریافت کرده بودند، خبر داد و گفت: با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد متهمان از این طریق توانسته بودند در مجموع 24 میلیارد ریال درآمد کسب کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
با خودت صادق باش و نگران آنچه دیگران درباره ات فکر می کنند نباش . تعریفی را که آنها از تو دارند نپذیر ، خود ، خودت را تعریف کن