کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توضیحات معاون سازمان نظام روانشناسی در خصوص حواشی اخیر سازمان

28 مهر 1397 ساعت 11:45

بازداشت ریاست سازمان به دلیل اختلاف مالی و ملکی با شخص حقیقی بوده و هیچ ارتباطی به سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور ندارد.....


به گزارش ميگنا روابط عمومی سازمان نظام روان شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران طي اطلاعيه اي اعلام كرد: بازداشت ریاست سازمان به دلیل اختلاف مالی و ملکی با شخص حقیقی بوده و هیچ ارتباطی به سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور ندارد.

مطالب منتشر شده از سوی اشخاص در سایت ها ، خبرگزاری ها و فضای مجازی مخصوصا مطالب مطرح شده توسط افراد مغرض و معلوم الحال کذب محض است و سازمان اقدام حقوقی بر علیه انتشاردهندگان اخبار کذب به قصد تشویش اذهان عمومی را حق خود دانسته و در دستور کار خود قرار داده است.


توضیحات معاون سازمان نظام روانشناسی در خصوص حواشی اخیر سازمان

معاون سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور با تشریح حواشی اخیر گفت: سازمان نظام روانشناسی و رئیس این سازمان هیچگونه پرونده مالی ندارند و علت دستگیری رئیس سازمان مسائل شخصی است.  
 
به گزارش ميگنا آیدین مولازاده در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه سازمان نظام روانشناسی یک نهاد انتخابی است که براساس مصوبه مجلس جنبه رسمی و حاکمیتی دارد، افزود: شورای مرکز سازمان با رای مستقیم اعضا برگزیده می شوند و علاوه بر شخصیت حقیقی دارای یک شخصیت حقوقی هستند.

وی ادامه داد: اتفاقات اخیر علاوه بر تخریب شخصیت دکتر اللهیاری، هجمه به سازمان نظام روانشناسی است زیرا اتهاماتی که برای وی در برخی رسانه ها مطرح شده، شخصیت حقوقی وی را هدف گرفته است؛ این در حالی است که رئیس سازمان به دلیل پاره ای اختلافات مالی و ملکی شخصی با این مساله مواجه شده است و ارتباطی با سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ندارد.

معاون حقوقی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور با اشاره به قانون آئین دادرسی کشور، تاکید کرد: در حالی که پرونده شخصی رئیس سازمان هنوز در مرحله رسیدگی قرار دارد، انتشار اسم و عکس وی با عنوان «رئیس سازمان نظام روانشناسی»، تخریب جایگاه یک نهاد حاکمیتی است که ۳۵ هزار عضو دارد و متولی امور روانشناسی کشور است.

مولازاده گفت: همه این تخلفات احصا شده و پیگیری قضایی این موارد به ویژه در خصوص فردی که خود را از جامعه روانشناسی می داند و در مصاحبه ها رئیس سازمان را متهم به کلاهبرداری کرده آغاز شده است؛ همچنین مکاتبه ای با فرمانده نیروی انتظامی داشته ایم.

وی خاطرنشان کرد: کل گردش مالی سازمان نظام روانشناسی در سال کمتر از یک میلیارد تومان است که بخش زیادی از آن صرف پرداخت حقوق به کارکنان می شود و در این شرایط رئیس سازمان را متهم به اختلاس مالی کرده اند. سازمان حسابرسی سال گذشته تمامی حسابهای سازمان را بررسی و تایید کرده است.

مولازاده اظهار کرد: سازمان نظام روانشناسی و رئیس سازمان در جایگاه حقوقی، هیچگونه پرونده مالی ندارند.


کد مطلب: 45619

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/45619/توضیحات-معاون-سازمان-نظام-روانشناسی-خصوص-حواشی-اخیر

میگنا
  https://www.migna.ir