پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار :
سه شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ / ۰۸:۴۹
کد مطلب: 45961
۳
۱

مراقب این نشانه ها از طرف شوهرتان باشید!

مراقب این نشانه ها از طرف شوهرتان باشید!
میگنا: در یک رابطه شاد و موفق هستید اما فکر این که همسرتان به شما خیانتکند تمام آرامش را از ذهن تان می گیرد. وقتی متوجه رفتارهای متفاوت و غیرعادی او می شوید نگران می شوید اما نمی دانید آیا این نگرانی واقعی است یا این که دچار توهم شده اید.

همانطور که کارشناسان و روانشناسان روابط می گویند بر اساس برخی نشانه ها می توان تشخیص داد که همسرتان به شما خیانت کرده است. البته تعبیر هر شخصی از این نشانه ها متفاوت است بنابراین قبل از قضاوت و نتیجه گیری باید این نشانه ها را به خوبی بررسی کنید. زمانی که متوجه شدید همسرتان به شما خیانت کرده است موضوع را با او در میان بگذارید و از احساس تان بگویید. مانع حرف زدن او نشوید این یک گفتگوی دو طرفه است.

بیش از حد به شما محبت می کند

تحقیقات روانشناسان نشان داده است زمانی که همسرتان به شما خیانت می کند تلاش می کند با محبت کردن شما را از رابطه راضی نگه دارد. به عنوان مثال درباره شخصی که نسبت به او سوءظن دارید حرف های زشت و ناخوشایند می زند. او در واقع سعی دارد حواس شما را پرت و شک تان را برطرف کند.

هنوز با عشق سابقش در ارتباط است

این نشانه زمانی نگران کننده است که همسرتان دائما به طور پنهانی با او در ارتباط باشد. این یک نشانه خطر است و در چنین شرایطی باید مسئله را با او در میان بگذارید به عنوان مثال بگویید “من با این رابطه مشکل دارم چون معنی این رابطه رو نمی فهمم. آیا تو می تونی معنی این رابطه رو به من توضیح بدی؟” در واقع با این گفتگو می خواهید اطلاعات به دست بیاورید. اگر به او هجوم بیاورید و اولتیماتوم بدهید احساس پشیمانی و طرد را به بار خواهید آورد.

ساعت های بیشتری در محل کار می ماند

زمانی که ساعت های کاری همسرتان نسبت به همیشه طولانی تر می شود و شب ها دیروقت به خانه برمی گردد این رفتار می تواند دلیلی برای شک باشد. به خصوص زمانی که با عواملی چون دفاع و ابهام همراه باشد. زمانی که متوجه شدید همسرتان دائما برنامه های مربوط به کار را کنسل می کند می تواند دلیلی برای نگرانی باشد.

دائما درباره مردم نظر می دهد

طبق تحقیقات روانشناسان کسی که یک عابر جذاب را نادیده می گیرد بیشتر از کسی که وقتی در کنار شماست او را بررسی و کندوکاو می کند از خیانت دوری می کند. بررسی کردن دیگران یا نظر دادن درباره دیگران یک رفتار کاملا غریزی است اما وقتی همسرتان ظاهر یک شخص دیگر را تحسین می کند این می تواند یک نشانه خطر باشد.

پرچم قرمز شبکه های اجتماعی

حساسیت نسبت به اشخاصی که در شبکه های اجتماعی با همسرتان در ارتباط هستند کاملا طبیعی است اما زمانی این مسئله نگران کننده است که دائم حضور او را در صفحه شخصی اینستاگرام همسرتان احساس کنید و از همه مهم تر همسرتان این ارتباط را از شما پنهان کند.

دائم با گوشی همراهش است

وقتی اتاق را با گوشی ترک می کند، با پچ پچ مکالمه می کند یا صفحه موبایلش را از شما پنهان می کند ممکن است نشانه های خیانت به شما باشد.

نقص های خود را گردن شما می اندازد

وقتی به شما اتهام می زند که با دیگران احساس رمانتیک دارید در واقع احساس واقعی خودشان را به شما نسبت می دهند. وقتی همسرتان به شما اعتماد نمی کند در واقع به خودش اعتماد ندارد.

سابقه خیانت در گذشته

تحقیقات نشان داده است کسانی که در گذشته خود سابقه خیانت داشته اند احتمال این که در رابطه بعدی خیانت کنند بیشتر است. البته این دلیل نمی شود که هر لحظه نگران و نسبت به او شکاک باشید.
 
 
مرجع : زندگی ایده آل
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

Iran, Islamic Republic of
بیشترمردهاخائن هستن،ازپدرم گرفته که یه دیکتاتورهس تا بیشترمردا
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
هیچوقت برای تبدیل شدن به کسی که میخواستین باشین دیر نیست... فقط کافیست اولین قدم را بردارید.