سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - 19 Feb 2019
تاریخ انتشار :
جمعه ۱۶ آذر ۱۳۹۷ / ۱۰:۳۶
کد مطلب: 45987
۱

تقویت عملکرد تحصیلی با ۸ ساعت خواب شبانه

تقویت عملکرد تحصیلی با ۸ ساعت خواب شبانه
میگنا: محققان کالج علوم و هنر دانشگاه بایلور عنوان می کنند هشت ساعت خواب با نمره بهتر دانش آموز در امتحانات مرتبط است.

«میشل اسکولین»، سرپرست تیم تحقیق، در این باره می گوید: «خواب بهتر به عملکرد بهتر در امتحانات پایان ترم کمک می کند، درحالیکه بسیاری از دانش آموزان معتقدند باید خواب شان را در طول امتحانات فدای درس خواندن کنند.»

تحقیقات نشان می دهد کمتر از ۱۰ درصد از دانش آموزان میانگین خواب ۸ ساعت خود را در شب یا حداقل ۷ ساعت خواب توصیه شده را دارند.

محققان مشاهده کردند دانش آموزانی که مدت زمان خواب کافی در طول امتحانات داشتند از عملکرد بهتری در امتحانات برخوردار بودند.
مرجع : خبرگزاری مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

باورهایی که شما را از مادر شدن می‌ترساند
آمارهای جدید از اوضاع متولدان دهه شصت
انتصاب رئیس جديد سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور از سوي رئيس جمهور
مشکلات فرزندان طلاق؛ از احساس گناه تا پرخاشگری
برای اینکه دوستت داشته باشم و به تو احترام بگذارم، مجبور نیستم با تو هم عقیده باشم.