کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری "مدرسه نوروساینس" با رویکرد درمان اختلالات یادگیری

خبرگزاری ایسنا , 22 دی 1397 ساعت 20:46

نوروساینس
از سوی کارگروه سلامت روان جهاد دانشگاهی علوم پزشکی شهید بهشتی اولین کارگاه زمستانه "مدرسه نوروساینس" با رویکرد درمان اختلالات یادگیری برگزار شد.


میگنا: کارگاه زمستانه نوروساینس با رویکرد اختلالات یادگیری با حضور مصطفی تبریزی پدر درمان اختلالات یادگیری و با تدریس اساتیدی همچون صمد محمدی، علی نوربخش، کمال برزگر و حمیده پناهی با محورهایی همچون روش‌های مطالعه مغز، ارتباط ذهن و رفتار، معرفی نوروفیدبک، مقدمات بیوفیدبک و الکترومیوگرافی (EMG) برگزار شد.

بر اساس این گزارش، روش‌های مطالعه مغز، ارتباط ذهن و رفتار، معرفی نوروفیدبک و کاربردهای آن، معرفی سیستم نوروفیدبک ثبت عملی (EEG/ECG/EMG) مباحث فنی مانند مفهوم سیگنال، نویز ، فیلتر و غیره، مفهوم فیدبک، روش‌های مطالعه مغز و کارکرد نواحی مختلف مغز، انواع باندهای مغزی و کارکرد آن (دلتا، تتا، آلفا و بتا و ...)، آنالیز امواج مغزی جهت تشخیص اختلالاتی مانند بیش‌فعالی و افسردگی و اضطراب، اجرای روند درمانی نوروفیدبک از ابتدا، نکات بالینی و مباحث مربوط به مشاوره و مشاوره در مورد راه‌اندازی مرکز درمانی نوروفیدبک و ویژگی‌های فنی مناسب برای خرید دستگاه برخی از سرفصل‌های کارگاه نوروفیدبک بود.

بر اساس این گزارش، مدرسه نوروساینس در هر فصل به صورت دوره‌ای برگزار می شود.
شایان‌ذکر است در پایان این کارگاه 4 جلسه‌ای به شرکت‌کنندگانی که با موفقیت کارگاه‌های مذکور را به پایان رساندند، گواهینامه پایان دوره اهدا شد.


کد مطلب: 46266

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/46266/برگزاری-مدرسه-نوروساینس-رویکرد-درمان-اختلالات-یادگیری

میگنا
  https://www.migna.ir