جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
تاریخ انتشار :
جمعه ۴ شهريور ۱۳۹۰ / ۰۹:۵۲
کد مطلب: 4647
۰
۱

برگزاری کلاس‌های ارزان "قرآن، کنکور و فوق‌برنامه" در نوبت عصر مدارس

وزیر آموزش و پرورش گفت: تمام مدارس می‌توانند در نوبت عصر کلاس‌های قرآن، ‌آمادگی کنکور، تقویتی و فوق‌برنامه را با نصف هزینه آموزشگاه‌های آزاد تشکیل دهند.
 به گزارش فارس ، حمیدرضا حاجی‌بابایي وزير آموزش و پرورش در نشست مشترک با اعضای شورای معاونان و رؤسای آموزش و پرورش مناطق نوزده‌گانه شهر تهران که در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد، به جهت‌گیری مدیران به سمت تخصصی‌کردن نیروهای موجود اشاره کرد و گفت: ساماندهی نیروی انسانی در مدارس باید به نحوی اجرا شود که هر کس در جایگاه خود فعالیت کند و اگر کسی با تخصص‌های تربیت‌بدنی، مشاوره و پرورشی در بخشی خارج از آن حوزه فعالیت می‌کند، به حوزه خود بازگردد. وی تأکید کرد: تمام مدارس می‌توانند در نوبت عصر، کلاس‌های قرآن، ‌آمادگی کنکور، تقویتی و فوق‌برنامه تشکیل دهند که در این صورت، یکی از عمده‌ترین نگرانی‌ خانواده‌ها یعنی شرکت فرزندان در کلاس‌های کنکور نیز مرتفع خواهد شد، زیرا خانواده‌ها با یک اطمینان خاطر و اعتماد منحصر به فرد به مدرسه نگاه می‌کنند. حاجی‌بابایی با تأکید بر اینکه این کلاس‌ها باید با هزینه‌ای معادل نصف هزینه‌ آموزشگاه‌های آزاد برگزار شود، خاطرنشان کرد: این طرح به نوعی در راستای مبارزه با «جنگ نرم» دشمن طراحی شده است و آرامش و اطمینان خانواده‌ها را به دنبال دارد. به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌ عمومی وزارت آموزش و پرورش، وي ایجاد رقابت بین مدارس را امری مهم خواند و اضافه کرد: آموزش و پرورش باید به جایی برسد که رقابتی جدی بین مدارس به وجود آید و در این میان آموزش و پرورش شهر تهران الگویی برای آموزش و پرورش سایر استان‌ها باشد.  
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

فرهاد
Iran, Islamic Republic of
آقایان محترم مگه به همین سادگیه آموزش کنکور تخصص می خواهد . جنگ نرم باکی با آموزشگاها اونا هم یه لقمه نون می برند خونه هاشون .
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
شاید باورتون نشه اما دنیا به کوچک‌ترین خوبی‌های شما نیاز داره، خوب بمونید.