پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار :
يکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ / ۱۲:۲۹
کد مطلب: 46599
۲
۱

چگونه به شوهرتان کمک کنید تا مرد بهتری باشد؟

ترجمه از: هدی بانکی
چگونه به شوهرتان کمک کنید تا مرد بهتری باشد؟
میگنا: زمانهایی را یادم می‌آید که بچه بودم و پدرم ما را ترک می‌کرد و مادرم از آن فرصت‌ها استفاده می‌کرد تا به ما بفهماند پدرم بهترین مرد روی زمین است. او می‌گفت: پدر شما مرد خوبی است و بسیار صادق و بی‌ریاست. شما خیلی خوشبختید که پدری مثل او دارید چون همه‌ بچه‌ها چنین پدری ندارند». ما حرفهایش را باور می‌کردیم و به پدرمان همانطوری که مادرمان دوست داشت احترام می‌گذاشتیم.
 
همه‌ زنها دوست دارند همسرشان جوری باشد که بتوانند او را تحسین کنند و تمام طول عمر عاشقش باشند. اما اگر می‌بینید می‌توانید کاری بکنید که به همسرتان کمک کنید دقیقا همان مردی که دلتان می‌خواهد باشد پس توصیه‌هایی برای‌تان داریم تا به شوهرتان کمک کنید مرد بهتری باشد.

در خانه تحسینش کنید
بچه‌ها شاهد رفتارهای شما هستند و از شما الگو می‌گیرند. به آنها بگویید که پدرشان مرد بسیار خوبی است و آنها خوش شانسند که چنین پدری دارند، پدری که عاشق آنهاست و از آنها حمایت می‌کند. همسر شما هم با این کار شما تشویق می‌شود با قدرت و انگیزه‌ بیشتری برای رضایت بچه‌ها تلاش کند.

شما چه سودی می‌برید؟ شما یک همسر متعهد دارید که پدر خوبی برای فرزندان‌تان است و دل کوچک آنها را به دست می‌آورد و شما هم بهتر می‌توانید آنگونه که می‌پسندید تربیت‌شان کنید.


جلوی دیگران به او احترام بگذارید
هر چند بیشتر افراد تمایل دارند بر اساس معیارهای خودشان دیگران را قضاوت کنند اما واقعیت این است که رفتارهایی که دیگران از شما می‌بینند بر برداشتی که از همسرتان می‌کنند تاثیر می‌گذارد و برعکس. وقتی جلوی دیگران با همسرتان با مهربانی، احترام و توجه رفتار می‌کنید، طرز فکر دیگران را درمورد همسرتان شکل می‌دهید.

از نظرش حمایت کنید
مردها بار سنگین مسئولیت خانواده را به دوش می‌کشند، حتی در دنیای امروز که زنها نیز کار و مسئولیت خود را دارند و از نظر مالی به خانواده کمک می‌کنند باز هم نقش پدر پررنگ‌تر است. بنابراین فشار زیادی را تحمل می‌کنند، اما شما می‌توایند با حمایت از عقایدش و تصمیم‌هایی که برای خانواده می‌گیرد و برنامه ریزی‌هایی که می‌کند یار و یاورش باشید. البته هر دوی شما حق دارید نظر شخصی‌تان را بیان کنید اما در نهایت در یک تیم هستید. پس به همسرتان اطمینان بدهید که او را در رسیدن به هدفش یاری خواهید کرد.

تشویقش کنید مهارت‌های فردی‌اش را رشد بدهد
رشد فردی حق هر دوی شماست و به استحکام بنیان خانوداده کمک می‌کند. اما مردها برای رشد به راهنمایی و تشویق نیاز دارند. پس همسرتان را تشویق کنید توانمند‌ی‌هایش را تقویت کند.

شانه‌ی محکمی برای تکیه کردنش باشید
دنیای امروز دنیای سختی است و شرایط کاری و مالی گاهی سخت‌‌ترش هم می‌کند. یک مرد خوشبین و موفق نیز گاهی می‌تواند کم بیاورد و ناامید شود. همه‌ی ما گهگاه به شانه‌ای برای گریستن و گوشی برای شنیدن نیاز داریم تا بحران را پشت سر بگذاریم.

شوهر شما نیز مستثنی نیست پس اگر با بیقراری و ناراحتی به خانه آمد، خانه را مکانی امن و آرام کنید و گوش شنوایی برایش باشید و با او همدلی کنید.

منبع: imom
مرجع : برترین ها
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

Iran, Islamic Republic of
مرد جماعت همینطوریش پررو هستن وای به حال اینکه اینکاراروهم انجام بدی دیگه میگن وظیفته
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
سخت است حرفت را نفهمند سخت تر این است که حرفت را اشتباهی بفهمند حالا میفهمم که خدا چه زجری میکشد وقتی این همه آدم حرفش را که نفهمیده اند هیچ اشتباهی هم فهمیده اند. دکترعلی شریعتی