کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شعار سال ۱۳۹۸ مرکز مشاوره و روانشناسی دانشگاه تهران

27 اسفند 1397 ساعت 19:58

مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی دانشگاه تهران ، ارتقاء سواد سلامت روان و ترویج اهمیت روابط انسانی را به‌عنوان شعار سال ۱۳۹۸ اعلام کرد.


میگنا: به گزارش معاونت دانشجویی دانشگاه تهران، مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی دانشگاه تهران ارتقاء سواد سلامت روان و ترویج اهمیت روابط انسانی را به‌عنوان شعار سال ۱۳۹۸ اعلام کرد.

در جلسه پایانی سال ۹۷، حمید پیروی رئیس مرکز مشاوره و روانشناسی دانشگاه، گزارشی از عملکرد این مرکز و بخش‌های مرتبط به آن را ارائه کرد.

وی همچنین با توجه به اهمیت موضوع ارتقاء سواد سلامت روان در پیشگیری از آسیب‌های روانی اجتماعی دانشجویان و هم‌چنین اهمیت ترویج روابط انسانی بر اساس شعار روز جهانی انجمن مددکاری، ۱۹ مارس ۲۰۱۹ مبنی بر ترویج اهمیت روابط انسانی، شعار مرکز مشاوره و روانشناسی دانشگاه تهران در سال ۱۳۹۸ را «ارتقاء سواد سلامت روان و ترویج اهمیت روابط انسانی» معرفی کرد و از تمامی همکاران و متخصصان درخواست کرد تا در این زمینه همکاری لازم را به‌عمل آورند.

مجید سرسنگی، معاون فرهنگی دانشگاه تهران نیز نکاتی را درباره ضرورت اجرای برنامه‌های پیشگیرانه در سطح دانشگاه و مشارکت واحدهای دانشگاهی در توسعه بهداشت روانی دانشجویان و استفاده از ظرفیت واحدهای فرهنگی و هنری و تربیت بدنی در اجرای برنامه‌های سلامت محور مطرح کرد.

در ادامه احمد حاجبی، مدیر کل دفتر سلامت روانی و اجتماعی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و طارمیان، روانشناس بالینی و رئیس مرکز تحقیقات اعتیاد دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در زمینه اهمیت موضوع ارتقاء سواد سلامت روان و روابط انسانی نکاتی را مطرح کردند.

همچنین منصوره‌السادات صادقی، مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم ضمن تقدیر از همکاری مرکز مشاوره دانشگاه تهران در سال ۱۳۹۷ با دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم به برنامه‌های در دست اجرای دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم در سال ۱۳۹۸ اشاره کرد.

در پایان جلسه از کارشناسان و شعبه‌های مرکز مشاوره و روانشناسی دانشگاه تهران که در سال ۱۳۹۷ عملکرد قابل توجهی داشتند با اهدا لوح و هدیه تقدیر به‌عمل آمد.


کد مطلب: 46765

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/46765/شعار-سال-۱۳۹۸-مرکز-مشاوره-روانشناسی-دانشگاه-تهران

میگنا
  https://www.migna.ir