کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دکتر حمیدرضا حاتمی جانباز روان شناس آسمانی شد

29 اسفند 1397 ساعت 9:28

دکتر حمید رضا حاتمی جانباز سال‌های دفاع مقدس و استاد تمام روانشناسی دانشگاه امام حسین (ع) پس از تحمل سال‌ها بیماری، جان به جان آفرین تسلیم کرد.


میگنا: دکتر حمیدرضا حاتمی جانباز سال‌های دفاع مقدس و استاد تمام دانشگاه امام حسین (ع) که ریاست گروه جنگ نرم این دانشگاه را برعهده داشت، پس از تحمل سال‌ها بیماری،‌ دیروز دعوت حق را لبیک گفت و به روح برادر شهیدش پیوست.


گفتنی است شادروان حمیدرضا حاتمی، دارای دکترای روانشناسی عمومی و عضو هیت علمی دانشگاه امام حسین(ع) با درجه استاد تمامی در گروه روانشناسی بوده است که در کنار دانش خود دارای خصوصیات اخلاقی ممتاز، متدین، ولایی و پایبند به ارزش ها و آرمانهای انقلاب بود.

وی علاوه بر تدریس، هدایت و راهنمایی چندین پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری در موضوعات مرتبط با روانشناسی را داشته و صاحب چندین مقاله و عضویت در هیئت تحریریه چندین مجله علمی و پژوهشی در زمینه روانشناسی و علوم رفتاری را در کارنامه خود داشتند.



مراسم تشییع پیکر آن مرحوم، صبح امروز ساعت 8 صبح از درب منزل به نشانی تهران؛ شهرک نفت، خیابان آبادان، خیابان کیش، نبش کیش هفتم، پلاک 15 برگزار شد.
مراسم ختم آن مرحوم نیز ساعت ۱۶ امروز چهارشنبه در خ پاسداران، بوستان دوم، خیابان گیلان بعد از خیابان شهید عراقی بین ایستگاه متروی زین‌الدین و آتش‌نشانی مسجد حضرت رسول اکرم برگزار می‌شود.



*پایگاه خبری روان شناسی میگنا درگذشت این جانباز دوران دفاع مقدس و استاد برجسته را به خانواده داغدار و جامعه دانشگاهی و روان شناسی کشور تسلیت می‌گوید.
 


کد مطلب: 46780

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/46780/دکتر-حمیدرضا-حاتمی-جانباز-روان-شناس-آسمانی

میگنا
  https://www.migna.ir