کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کارگروه روانشناسی سلامت در پلدختر تشکیل شد

ایرنا , 29 فروردين 1398 ساعت 22:53

معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد گفت: کارگروه روانشناسی سلامت توسط این واحد دانشگاهی برای حمایت از سیل زدگان در پلدختر تشکیل شد.


میگنا: حسین قربانی روز پنجشنبه افزود: تیم روانشناسی قرارگاه جهادی با همکاری دانشگاه متشکل از اساتید و دانشجویان رشته های روانشناسی و روانپزشکی با حضور در شهر پلدختر فعالیت های پیشگیرانه و درمانی را آغاز نمودند.

وی اظهار داشت: این کار گروه با تشکیل کارگاه های آموزشی برای کارشناسان بهداشت روان و مربیان مهد کودک آموزه های متنوعی را در زمینه نحوه رفتار با افراد آسیب دیده از سیل ارائه می کند.

قربانی بیان کرد: این تیم روانشناسی با حضور در کمپ های محل اسکان سیل زدگان ضمن غربالگری و گفت و گو های روان درمانی با افراد سیل زده به ویژه کودکان نسبت به برگزاری جشن و بازی های روانشناختی همراه با توضیح اسباب بازی های کودکان خانواده‌های ساکن در کمپ را مورد حمایت روحی و عاطفی قرار می دهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد اضافه کرد: این واحد با راه اندازی اتوبوس دندانپزشکی و نیز ایجاد درمانگاه های سیار پزشکی و تشکیل کارگروه روانشناسی سلامت در پلدختر در راستای حمایت از سیلزدگان اقداماتی انجام داده است.

داریوش جاوید ادامه داد: هدف از این اقدامات را تقویت روحیه و رسیدگی به وضعیت روحی و روانی سیل زدگان به ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان است.


کد مطلب: 46987

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/46987/کارگروه-روانشناسی-سلامت-پلدختر-تشکیل

میگنا
  https://www.migna.ir