پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ / ۱۵:۳۴
کد مطلب: 47219
۱
زاده ۱۵ تیر ١٣۶٢ در شیرازـ درگذشتهٔ ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

بهنام صفوی درگذشت +عکس

بهنام صفوی درگذشت +عکس
میگنا: بهنام صفوی خواننده پاپ کشور، امروز ۲۳ اردیبهشت سال ۹۸، در سن ۳۶ سالگی و بعد از چند سال مبارزه با بیماری سرطان، در بیمارستان میلاد اصفهان چشم از جهان فروبست.

 
مدیر برنامه‌های بهنام صفوی در صفحه اینستاگرام خود از درگذشت این خواننده پاپ در اصفهان خبر داد. او تاکید کرد که این هنرمند اخیرا مشکل تنفسی شدیدی داشت و اکسیژن خونش هم پایین آمده بود و حدود یک ساعت و نیم پیش درگذشت.

بهنام صفوی خواننده جوان موسیقی پاپ ایرانی که به پسر مودب موسیقی ایران معروف بود، پس از تحمل دوره ای بیماری دار فانی را وداع گفت.

رضا فوادیان مدیر برنامه‌های بهنام صفوی درباره وضعیت بیماری صفوی و علت درگذشت او به خبرآنلاین گفت: «بهنام از آبان پارسال و پس از عمل جراحی دومش که در آلمان توسط پرفسور سمیعی انجام شد، حال جسمانی‌اش وخیم شد و به بیمارستان احسان منتقل شد. او تا اوایل اسفند در بیمارستان بستری بود.»

او ادامه داد: «او سپس با همان شرایط ای سی یو به منزل منتقل شد و حدود ۲۰ روز پیش بنا به شرایط آب و هوای تهران و همچنین حضور پدر و مادرش در شاهین شهر، به اصفهان منتقل شد.»

فوادیان همچنین بیان کرد: «بهنام این روزها مشکل تنفسی شدیدی داشت و اکسیژن خون او هم پایین آمده بود، به همین دلیل در بیمارستان میلاد اصفهان بستری شد و متاسفانه یک ساعت و نیم پیش درگذشت.»

پدر بهنام صفوی ضمن تائید این خبر از برگزاری مراسم تشییع و تدفین این هنرمند در شاهین‌شهر اصفهان خبر داد.

این خواننده محبوب در طول چند سال فعالیت خود در حوزه موسیقی ۵ آلبوم؛ بانام‌های «بگو دوستم داری»، «عشق من باش»، «آرامش»، «فوق‌العاده» و «معجزه» را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.


او علاوه بر خوانندگی در حوزه آهنگسازی و تنظیم مهارت داشت که از نمونه آثار او می‌توان تنظیم موسیقی «طعنه»، «چشمان سیاه»، «آلبوم ماه غریب»، «در انتهای شب»، «آهویی دارم خوشگله»، «آلبوم زیباترین رنگین‌کمان» را نام برد.


بهنام صفوی همچنین یکی از چیره‌دستان در خلق قطعات موسیقی به‌صورت تک آهنگ بود که از نمونه آثار آن می‌توان به «احساس عجیب»، «وقتی تو باشی»، «اخراجی‌ها ۳»، «دعا می‌کنم»، «ای جان»، «بهترین روز خدا» اشاره کرد.


 

 
 
در این گزارش زندگینامه کوتاهی از بهنام صفوی خواننده فقید موسیقی پاپ کشورمان را بخوانید:

بهنام صفوی خواننده موسیقی پاپ ایرانی متولد ۱۵ تیر ١٣۶٢ در شیراز بود. وی پس از تولد به بندر ماهشهر رفته و تا ۱۶ سالگی در آنجا زندگی کرده است.

تحصیلاتش در مقطع کارشناسی رشته مهندسی عمران بود. موسیقی را از دوران کودکی با ساز پیانو به صورت خودآموز آغاز کرد؛ سپس به فراگیری ساز‌های کوبه‌ای پرداخت. نخستین آلبومش را با نام عشق من باش در سال ۱۳۸۸ روانه بازار کرد.

وی در سال ۱۳۸۵ قطعه تمنا را منتشر کرد که مورد استقبال فراوان قرار گرفت و همین انگیزه‌ای برای تولید آلبوم اولش (عشق من باش) شد. بهنام صفوی یکی از ستارگان موسیقی پاپ ایران است و طرفداران زیادی دارد.

نام‌های هنری که به او داده‌اند عبارتند از: «پسر مودب موسیقی ایران»، «سلطان آرامش» و.... وی از سال ۱۳۹۲ دچار ضایعهٔ مغزی شده بود که با پیشرفت این بیماری در صبح ۲۹ تیرماه ۱۳۹۴ مجبور به عمل جراحی سختی شد.

حال بهنام صفوی بعد از عمل در ایران بسیار بهتر شده بود و حتی آلبوم جدید خودش به نام (معجزه) را هم منتشر کرد و کنسرت‌ها و اجرا‌های زیادی را هم برگزار نمود. چندین تک آهنگ را هم بعد از عمل خود منتشر کرد، ولی در سال ۱۳۹۶ دوباره بیماری بهنام صفوی تشدید شد و این دفعه برای درمان به آلمان سفر کرد و توسط پروفسور سمیعی در بیمارستان INI هانوفر آلمان تحت عمل جراحی مجدد قرار گرفت.

بهنام صفوی بعد از عمل جراحی خود در آلمان به ایران بازگشت و تا امروز دوره‌های شیمی درمانی و پرتودرمانی و روند ادامه درمان خود را انجام می‌داد.
 

طبق آن چه مدیر برنامه‌های بهنام صفوی اعلام کرد در پنجاه روز اخیر، به دلیل شیمی درمانی دچار ضعف شدید بدنی و تنگی نفس شده بود.

وی که اخیرا به دلیل آلودگی هوا در اصفهان زندگی می‌کرد، بار‌ها به بیمارستان منتقل و مجدد مرخص می‌شد. در نهایت این خواننده جوان در سن ۳۶ سالگی پس از سال‌ها تحمل بیماری صبح امروز دار فانی را وداع گفت.

 





روحش شاد و يادش گرامي



نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
بادها می وزند، عده ای در مقابل آن دیوار می سازند و تعدادی آسیاب به پا می کنند