کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کودکان مهاجران آمریکایی «مضطرب» هستند

خبرگزاری فارس , 8 تير 1398 ساعت 16:02

نتایج یک بررسی جدید بیانگر‌ آن است که فرزندان مهاجران آمریکای مرکزی مضطرب هستند و سطح بالایی از تنش را تجربه می‌کنند.


به گزارش دیلی‌میل، نتایج یک بررسی جدید بیانگر‌ آن است که فرزندان مهاجران آمریکای مرکزی مضطرب هستند و سطح بالایی از تنش را تجربه می‌کنند.

قوانین جدید دولت ترامپ برای مهاجران و دوری کودکان از خانواده‌هایشان منجر به بروز اختلالات گسترده روانی در کودکان شده است.

این بررسی آماری نشان می‌دهد بین 40 تا 45 درصد از کودکانی که از مکزیک یا آمریکای مرکزی به ایالات متحده مهاجرت کردند، از افسردگی رنج می‌برند.

نویسندگان این تحقیق از دانشگاه برکلی و دانشگاه ایالتی آریزونا می‌گویند: بررسی‌ها حکایت از آن دارد که کودکان مهاجری که در کالیفرنیا ساکن شده‌اند به میزان قابل توجهی نگران‌تر هستند.

این کودکان علاوه بر استرس و اضطراب دچار بی‌خوابی‌های شبانه نیز شده‌اند؛ این بررسی تأکید می‌کند، شب‌های پراضطراب همراه با بی‌خوابی در میان کودکان مهاجران مکزیک و مرکزی آمریکا در ایالات متحده شایع است.

براساس نتایج یک پژوهش، حدود 18 میلیون کودک آمریکایی حداقل یک والد دارند که از یک کشور دیگر مهاجرت کرده است؛ تخمین زده می‌شود در سال گذشته بیش از 2600 کودک از خانواده‌هایشان جدا شده باشند.

این مطالعه جدید که توسط استادان برجسته بهداشت عمومی و اطفال در UC Berkeley و ASU انجام شده در JAMA Pediatrics منتشر شده است؛ این مجله یکی از مجلات پرطرفدار در ایالات متحده است که نشان می‌دهد این کودکان ممکن است نیاز بیشتری به مراقبت‌های بهداشتی داشته باشند.

 


کد مطلب: 47602

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/47602/کودکان-مهاجران-آمریکایی-مضطرب-هستند

میگنا
  https://www.migna.ir