کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روان شناسی و حقوق دارای بیشترین متقاضی در مصاحبه‌های دکتری دانشگاه آزاد

ایسکانیوز , 25 تير 1398 ساعت 23:58

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در مصاحبه‌های دکتری امسال، رشته‌هایی مانند روان شناسی و حقوق نسبت به رشته‌های دیگر علوم انسانی، متقاضیان بیشتری دارند.


میگنا: عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی درباره برگزاری مصاحبه دکترای تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی و سطح علمی استادان و داوطلبان این مصاحبه اظهار کرد: اشخاصی که برای انجام مصاحبه دکتری انتخاب شده‌اند همگی از استادان فرهیخته و دانشمندان واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور محسوب می شوند.

وی افزود: سطح علمی داوطلبان با یک‌دیگر متفاوت است؛ برخی شایستگی گذراندن دوره دکتری را دارند و برخی دیگر، بایستی تلاش و مطالعه بیشتری انجام دهند تا بتوانند مقطع دکتری را بگذارنند.

خسروپناه ادامه داد: رشته‌هایی مانند روان شناسی و حقوق نسبت به رشته‌های دیگر علوم انسانی، متقضیان بیشتری دارند؛ مصاحبه‌های دکتری دانشگاه آزاد اسلامی با دقت‌نظر و رعایت عدالت علمی و آموزشی برگزار خواهد شد.

معاون علوم انسانی با اشاره به نقطه قوت دانشگاه آزاد اسلامی در انجام مصاحبه های دکتری تصریح کرد: رویکرد عدالت رفتاری و علمی، سیاست و شعار اصلی دانشگاه آزاد اسلامی بود که امسال در جریان برگزاری مصاحبه های دکتری، عملیاتی می شود. به همین دلیل استادان دقت نظر کافی دارند که حق کسی ضایع نشود.

وی در پاسخ به این سوال که تشکیل معاونت علوم انسانی در دانشگاه آزاد می‌تواند نوید‌بخش تحول در رشته‌های علوم انسانی باشد، اذعان کرد: قطعا تشکیل معاونت علوم انسانی می تواند در راستای تحول رشته‌های این حوزه، اثر‌گذاری مثبت داشته باشد؛ سیاست این معاونت در دانشگاه آزاد، تعالی علوم انسانی در سه عرصه بومی سازی، حکمی سازی و به‌روز‌رسانی است و لذا در این مسیر حرکت خواهیم کرد.


کد مطلب: 47729

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/47729/روان-شناسی-حقوق-دارای-بیشترین-متقاضی-مصاحبه-های-دکتری-دانشگاه-آزاد

میگنا
  https://www.migna.ir