کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نتایج اولیه کنکور ۹۸ چهارشنبه منتشر می شود

13 مرداد 1398 ساعت 10:29

نتایج اولیه کنکور سراسری سال ۹۸ روز چهارشنبه ۱۶ مرداد ماه منتشر می شود.


ميگنا: نتایج اولیه کنکور سال ۹۸ به صورت کارنامه تنظیم شده و چهارشنبه ۱۶ مرداد ماه منتشر می شود.

داوطلبان آزمون سراسری سال 1398 در هر 5 گروه آزمایشی در روز چهارشنبه می‌توانند نتیجه اولیه آزمون را از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور مشاهده کنند.

داوطلبان برای مشاهده و پرینت کارنامه خود باید به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

داوطلبان كنكور 1398، به منظور انتخاب صحيح و مطمئن تر رشته هاي دانشگاهي خود مي توانند به مراكز و پايگاههاي انتخاب رشته آموزش و پرورش منطقه محل سكونت خود مراجعه نمايند.

گفتني است آزمون سراسری سال ۹۸ برای رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی برای پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پیام نور، غیرانتفاعی، دوره‌های نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان و ظرفیت مازاد دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در ۱۳ و ۱۴ تیرماه ۹۸ برگزار شد. در کنکور سراسری سال ۹۸ تعداد یک میلیون و ۱۱۹ هزار و ۱۵ داوطلب ثبت نام کردند که با توجه به اعلام علاقمندی به گروه‌های آزمایشی دوم و سوم، تعداد یک میلیون و ۳۵۳ هزار و ۳۲۴ کارت ورود به جلسه آزمون صادر شد.

کلید اولیه کنکور سراسری سال ۹۸ به همراه دفترچه سؤالات گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان های خارجی کنکور ۹۸ در دسترس داوطلبان قرار گرفته است.

آزمون در ۳۸۱ شهرستان و بخش مختلف کشور و ۵۱۸ حوزه امتحانی برگزار شده است.


کد مطلب: 47870

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/47870/نتایج-اولیه-کنکور-۹۸-چهارشنبه-منتشر-می-شود

میگنا
  https://www.migna.ir