کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نرم افزار رایگان انتخاب رشته کنکور 1398

18 مرداد 1398 ساعت 10:01

انتخاب رشته آگاهانه، دقیق و اصولی بر اساس علائق یکی از برگ های برنده داوطلبان کنکور سراسری برای قبولی در رشته و دانشگاه دلخواه می باشد که برای انجام هرچه بهتر آن نیاز به اطلاعات دقیق از رتبه های قبولی است .


داوطلبان کنکور های تجربی و ریاضی و انسانی و هنر و زبان می توانند از طریق ورود به نرم افزار انتخاب رشته کنکور 98 انتخاب رشته خود را بر اساس اولویت های خود و بر اساس آنالیز هوشمندانه انجام دهند.

یکی از راحت ترین و کم دغدغه ترین راههای انتخاب رشته کنکور استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری است که داوطلبان می توانند بوسیله الگوریتم بسیار دقیق و اطلاعات و داده های فراوانی که در این نرم افزار قرار داده شده است انتخاب رشته خود را انجام دهند.
 
اما شیوه عمل تمام نرم افزارهای موجود در بازار، به این صورت است که براساس رتبه قبول شدگان کنکور سال گذشته، فعالیت می کنند و نمی توان با قاطعیت و صد در صد به رشته محل های پیشنهادی نرم افزار استناد کرد. اما می توان این پیشنهادات را بررسی و سپس با یک مشاور تحصیلی مشورت کرد سپس نسبت به انتخاب رشته عمل کرد.

به همین منظور در این بخش چند لینک فعال نرم افزار انتخاب رشته کنکور را پیشنهاد می کنیم اما همانطور که اشاره شد حتما با یک مشاور تحصیلی آگاه مشورت نمایید.
 
**داوطلبان شهر تهران برای آگاهی بیشتر و تصمیم گیری بهتر برای انتخاب رشته گروه ریاضی،علوم تجربی، و انسانی می توانند با شماره تلفن 09024700352 (از ساعت 10 الی 20) تماس بگیرند.
 
برای استفاده از نرم افزارها بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

*** نرم افزار کانون
*** نرم افزار هیوا

***نرم افزار گزینه دو با بعد از ثبت مشخصات داوطلب
 

 


کد مطلب: 47921

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/47921/نرم-افزار-رایگان-انتخاب-رشته-کنکور-1398

میگنا
  https://www.migna.ir