کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

راه اندازی رشته روان شناسی در دانشگاه آزاد یزد

خبرگزاری فارس , 4 شهريور 1398 ساعت 16:33

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد گفت: امسال برای اولین بار رشته روانشناسی با آزمون از طریق سازمان سنجش خواهیم داشت.


ميگنا: معصومه طباطبایی، با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یزد با 9 واحد و یک مرکز دانشگاهی در همه شهرستان‌های استان یزد فعال است گفت: مقطع کاردانی تا دکترا در مرکز استان و برخی از واحدهای استان یزد وجود دارد و دانشجو پذیرش می‌کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد خاطرنشان کرد: به غیر از شهرستان‌های خاتم و بهاباد، واحدهای دانشگاه آزاد در مابقی شهرستان‌ها تا مقطع ارشد هم دارند و شهرستان‌های اردکان، یزد، میبد، تفت، ابرکوه و بافق تا مقطع دکترا دانشجو پذیرش می‌کنند.

وی با بیان اینکه پذیرش دانشجو در مقاطع ارشد و دکترا از طریق آزمون سازمان سنجش اعلام و ظرفیت نیز از همان طریق مشخص می‌شود خاطرنشان کرد: همچنین در مقطع کاردانی و کارشناسی دو نوع رشته داریم که یکی با آزمون و دیگری بدون آزمون بوده که رشته‌های با آزمون عمدتا رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی را شامل می‌شود که آن هم از طریق سازمان سنجش ظرفیت پذیرش مشخص خواهد شد.

طباطبایی با اشاره به اینکه امسال برای اولین بار رشته روانشناسی را با آزمون از طریق سازمان سنجش  در دانشگاه اسلامی واحد یزد خواهیم داشت تصریح کرد: رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی است که ظرفیت آن را هم سازمان سنجش معین خواهد کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد ادامه داد: مقاطع کاردانی و کارشناسی اکثر رشته‌های علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، هنر و معماری که دارای رشته‌های متنوعی هم هستند بدون آزمون دانشجو پذیرش می‌کنند و متقاضیان می‌توانند با استفاده از سوابق تحصیلی و مراجعه به www.azmoon.org مراحل ثبت نام را انجام دهند.
 


کد مطلب: 48091

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/48091/راه-اندازی-رشته-روان-شناسی-دانشگاه-آزاد-یزد

میگنا
  https://www.migna.ir