پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ / ۱۳:۴۱
کد مطلب: 48160
۱

«سرپرست دانشگاه شهید بهشتی» منصوب شد

«سرپرست دانشگاه شهید بهشتی» منصوب شد
میگنا: در این حکم انتصاب خطاب به دکتر نصیری قیداری آمده است: "با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست دانشگاه شهیدبهشتی منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با بهره‌مندی از تجارب اعضای هیئت علمی دانشگاه، امکانات و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری، رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، اهتمام ورزید."

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، دکتر سعدالله نصیری قیداری متولد ۱۳۳۸ در شهرستان خدابنده زنجان و استاد تمام پایه ۲۹ رشته فیزیک در دانشگاه شهید بهشتی است. راهنمایی و مشاوره بیش از ۴۰ رساله دکتری تخصصی و پایان نامه کارشناسی ارشد، چاپ ۴۰ مقاله در مجلات معتبر بین المللی، ارائه بیش از ۶۰ مقاله در کنفرانس‌های معتبر ملی و بین المللی از جمله سوابق علمی وی می‌باشد.

عهده دار بودن مسئولیت "معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت علوم"، "دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو" و "نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی" از جمله مهمترین سوابق مهم اجرایی دکتر نصیری قیداری به شمار می‌رود.

در پیشینه فعالیت‌های اجرایی، علمی و پژوهشی وی می‌توان به مواردی همچون مدیر گروه فیزیک دانشگاه زنجان، رئیس دانشکده علوم دانشگاه زنجان، معاون آموزشی دانشگاه زنجان، رئیس کمیسیون دائمی هیئت امنای دانشگاه شیراز و دانشگاه صنعتی شیراز و نیز مؤسسات زیر مجموعه آنها، رئیس انجمن نجوم ایران، نایب رئیس انجمن فیزیک ایران و همچنین عضویت در انجمن‌ها و هیأت تحریریه مجلات علمی اشاره کرد.

وزیر علوم همچنین در نامه جداگانه ای ضمن پذیرش استعفای دکتر سیدحسن صدوق از ریاست دانشگاه شهید بهشتی از خدمات و تلاش‌های وی در مدت زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
چرا همیشه بدنبال این هستیم که بدانیم چرا گل خار دارد؟ بیایید گاهی بدنبال آن باشیم که بدانیم چرا خار گل دارد؟