کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتصاب مدیر گروه روانشناسی اجتماعی موسسه مطالعات وتحقیقات اجتماعی

خبرگزاری مهر , 7 آذر 1398 ساعت 7:37

رئیس موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران در حکمی سید مجید امامی را به مدت دو سال به سمت «مدیر گروه روانشناسی اجتماعی» این موسسه منصوب کرد.


میگنا: احمد نادری، رئیس موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران در حکمی سیدمجید امامی را به مدت دو سال به سمت «مدیر گروه روانشناسی اجتماعی» این موسسه منصوب کرد.

در متن این حکم چنین آمده است:
«فاضل ارجمند، جناب آقای دکتر سیدمجید امامی؛
با عنایت به جایگاه رفیع علمی و دانشگاهی جنابعالی به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(علیه السلام) و نیز سوابق درخشان و ارزشمندتان در حوزه مشاوره، آموزش و تربیت خیل کثیری از دانشجویان و پژوهشگران متعهّد، متخصّص و انقلابی در اقصاء نقاط کشور طی دو دهه گذشته، در کنار حجم عظیم تولیدات علمی، نظری و کاربردی جنابعالی در حوزههای مختلف فرهنگی، اجتماعی و تمدّنی، بدینوسیله شما را به مدت دو سال به عنوان مدیر گروه «روانشناسی اجتماعی» مؤسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران، منصوب می‌نمایم.

نظر به رویکردهای جدید و «سند برنامه تحوّلی» مؤسسه در حوزه‌های پژوهشی، فرهنگی و راهبردی، امید است با حضور جناب‌عالی در صدر برنامه ریزی ها و فعالیت‌های گروه پژوهشی روانشناسی اجتماعی، ضمن بهره گیری از ظرفیت‌های علمی و سرمایه اجتماعی موجود مؤسسه در طول بیش از نیم قرن فعالیت آن در کنار جذب نخبگان و پژوهشگران جوان، اندیشمند و مؤمن در حوزه‌ها و گرایشات متنوع و میان رشته‌ای مطالعات اجتماعی و روانشناسی، شاهد تحوّلی ژرف و وسیع در ابعاد فعالیت‌های این گروه پژوهشی و اثرگذاری بیش از پیش آن در فرایندهای خرد و کلان سیاست‌گذاری های کشور باشیم.
توفیقات روزافزون جناب‌عالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

سیدمجید امامی عضو هیئت علمی و سرپرست معاون پژوهشی دانشکده معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق (علیه‌السلام) است.
 


کد مطلب: 48963

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/48963/انتصاب-مدیر-گروه-روانشناسی-اجتماعی-موسسه-مطالعات-وتحقیقات

میگنا
  https://www.migna.ir