کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دوره آموزشی روانشناسی شخصیت برای هسته های گزینش دستگاه های اجرایی

4 دی 1398 ساعت 6:33

مدیر هسته گزینش شهرداری مشهد گفت: هسته گزینش شهرداری مشهد به جدّ یکی از برترین هسته های گزینش موجود در سطح کشور در ابعاد متنوع است.


میگنا:به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، حسین حسامی در حاشیه برگزاری دوره آموزشی روانشناسی شخصیت برای گزینش گران دستگاه های استان خراسان رضوی با عنوان مطلب بالا خاطرنشان کرد: در راستای عمل به سیاست های کلان هیأت عالی گزینش کشور و هیأت مرکزی گزینش وزارت کشور به جهت ارتقای سطح دانش گزینش گران و همچنین بهسازی مجموعه منابع انسانی گزینش های دستگاه های استان، دوره آموزشی "روانشناسی شخصیت" به میزبانی هسته گزینش شهرداری مشهد برگزار گردید.

وی ادامه داد: اساسا آموزش یکی از ارکان اصلی گزینش ها است که بر تمامی فرآیند گزینش اثرگذار خواهد بود؛ اهمیت آموزش به کارگزاران گزینش از آن جایی مشهودتر می شود که افزایش تخصص گزینش گران و فراگیری ابعاد گوناگون علوم توسط آنان، تأثیر مستقیم بر فزونی کیفیت نیروی های سازمان به طور اعم و متعاقبا افزایش بهره وری در تشکیلات و سازمان به طور اخص را به همراه دارد، این امر منجر به ارائه خدمات مطلوب تر به جامعه نیز می شود.

حسامی اظهار کرد: از آن جایی که در دنیای کنونی با افزایش سرعت مضاعف پیشرفت در عرصه های علمی مواجه هستیم، غفلت از آن موجب متضرر شدن سازمان در گام اول و سپس کاهش کیفیت ارائه خدمات به مردم و رضایتمندی از عملکرد دستگاه ها می شود.

در ادامه دکتر حسن زاده، مدرس هیأت عالی گزینش نهاد ریاست جمهوری نیز در خصوص برگزاری دوره مذکور با بیان اینکه کیفیت برگزاری دوره آموزشی حاضر بسیار مطلوب است، تصریح کرد: با توجه به آموزش دوره هایی که در وزارتخانه های مختلف و دستگاه های گوناگون در سطح کشور تدریس کرده ام و با توجه به مشاهدات عینی خود به لحاظ مقایسه ای، هسته گزینش شهرداری مشهد به جدّ یکی از برترین هسته های گزینش موجود در سطح کشور، در ابعاد متنوع بوده که در علمی سازی و نوین سازی گزینش ها پیشگام است. این هسته ضمن اقدام در جهت هوشمندسازی فرآیند ها، بهره گیری از مقالات علمی در جهت افزایش کیفیت سیر پرونده ها بهره می برد.

وی اضافه کرد: اقداماتی نظیر جمع آوری راه اندازی فاز اول هوشمندسازی گزینش ها، ایجاد بانک جامع منابع بر بستر سامانه SDI، جمع آوری مقالات علمی - پژوهشی جهانی و تهیه کلیپ موشن گرافیک نیز در ارائه صحیح و شفاف تر خدمات گزینش بسیار اثرگذار است.

لازم به ذکر است؛ گزینش گران دستگاه های استانداری، قوه قضائیه، تأمین اجتماعی، آموزش و پرورش، علوم پزشکی، دانشگاه فردوسی، جهاد کشاورزی، کمیته امداد و ثبت احوال شرکت کردند. این دوره روز سه شنبه  ۲۶ آذر 98 در محل تالار الماس بوستان کوهسنگی برگزار گردید.
 


کد مطلب: 49211

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/49211/دوره-آموزشی-روانشناسی-شخصیت-هسته-های-گزینش-دستگاه-اجرایی

میگنا
  https://www.migna.ir