پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
تاریخ انتشار :
پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ / ۰۹:۳۸
کد مطلب: 49694
۰

آغاز ثبت‌نام فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم از امروز

میگنا: دکتر محمدرضا رضوان طلب ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: بررسی اولیه پرونده متقاضیان با نظر هیات اجرایی جذب دانشگاه‌ها به مدت پنج روز انجام می‌گیرد و پرونده‌های متقاضیان دارای شرایط اولیه نیز طی هفت روز کاری به کمیته‌های بررسی توانایی‌های علمی و صلاحیت‌های عمومی ارسال می‌شود در نهایت نتیجه بررسی صلاحیت علمی و عمومی در دانشگاه به مدت ۴۵ روز کاری انجام می‌گیرد.

وی تاکید کرد: تمامی بررسی های جذب هیات علمی در دانشگاه‌ها تا سوم خرداد ماه سال ۹۹ ادامه دارد و در نهایت این بررسی‌ها در مرکز جذب هیات علمی از چهارم خرداد ماه سال ۹۹ شروع می شود و تا ۲۱ تیرماه ۹۹ ادامه دارد و نتیجه نهایی فراخوان فوق، حداکثر تا اول مرداد سال آینده از طریق دانشگاه به متقاضیان اعلام خواهد شد.

رضوان طلب تصریح کرد: با توجه به محدودیت‌های مربوط به اختصاص ردیف استخدامی انتظار می‌رود دانشگاه ها برای اعلام نیاز در این فراخوان صرفا به ثبت حداقل‌ها در تطابق با نقشه جامع علمی کشور و مجوزهای مربوطه اکتفا نموده و از هر گونه ثبت نیاز تخمینی خودداری شود.

رئیس مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم خاطرنشان کرد: شرایط اختصاصی هر دانشگاه و شرایط ویژه پذیرش رشته‌ها باید همراه با اعلام نیاز در سامانه فوق قید شود. شرایط اختصاصی نباید ناقض قوانین و مقررات جذب و یا بر اساس انتخاب افراد از پیش تعیین شده اندازه گیری شود و نباید ظرفیت مشارکت عموم افراد واجد شرایط را محدود کند.

رضوان طلب در پایان خاطرنشان کرد: هر داوطلب به محض ثبت نام از حقوق مکتسبه ثبت نام برخوردار است و باید شرایط سالم و عادلانه آنها در رقابت‌های جذب فراهم شود و از هر گونه تضییع حق و تعیین یا محدود نمودن دایره انتخاب شوندگان قبل از بررسی علمی و سایر صلاحیت‌ها خودداری شود. ضمن اینکه فرآیندهای جذب از طریق سامانه جذب اعضای هیات علمی صورت می‌گیرد و ذینفعان باید موارد مربوط را از طریق این سامانه پیگیری نمایند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
ویژگی‌های یک اردو مطالعاتی خوب چیست؟
چطور از فکر کردن بیش از حد به یک موضوع جلوگیری کنیم؟
نوجوانان آمریکایی بدون تلفن همراه احساس بهتری دارند
من با دروغ گفتن و آه وناله پول درمیارم
افراد کمال‌گرا چه ویژگی‌هایی دارند؟
كودكان را قرباني حرف مردم نكنيد
خودبیمارانگاری از خود بیماری مرگبارتر است!
راه‌ درمان تب بالای تمایل به عمل‌های زیبایی چیست؟
برای کشتی های ساکن، موج های دریا تصمیم می گیرند!